Aku Yakin Aku Pengedar Shaklee Yang Jujur

jangan dimalukan atau dirisaukan...

ini hanya suplemen namanya Shaklee jenamanya

makanan tambahan untuk kecerdasan dan kecergasan kita

bukan ubat ubatan satu jenis untuk semua perkara

setiap satu ada manfaatnya dengan izin Allah

ini pemakanan sihat untuk semua

bagi yang ingin mengamalkan gaya hidup sihat tanpa kesan sampingan

ini BUKAN produk suplemen baru yang kita jadi tikus putihnya

sudah diuji berjuta kali dan aku juga merasa keberhasilan manfaatnya

antara kekayaan kita adalah kesihatan kita

jika tidak terjaga bagaimana mungkin mengerjakan pekerjaan kita dengan lebih mudah dan selesa

mahu kaya jiwa dan raga perlukan pemakanan terjaga

sebab apa yang kita makan itulah kita

suplemen ni dah wujud sekian lama. dulu aku mati mati nak makan tapi susah cari.

aku yakin ada yang berperasaan seperti aku juga maka aku mudahkan dengan menjadi pengantara

area sabah jangan dirisaukan. aku bukan monopoli pasaran. hanya memudahkan sesiapa yang berkenan dan berkenaan.

di kota kinabalu, lahad datu, sandakan mahupun di mana juga disekitar Malaysia.
insyaAllah sampai jika berkeinginan.

cari saja aku sebab AKU YAKIN AKU JUJUR


Hubungi kami untuk mendapatkan Shaklee anda
Irman Rahaban / Rodiyanah Ansau
012 869 3236 / 017 8322572
Pengedar Bebas Shaklee
SID 878411




Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?