Vitamin Yang Maintain Fungsi Komponen Dalam Badan

Maintain

Maintain bermaksud "menyebabkan" sesuatu benda atau perkara "menyambung" untuk melakukan apa yang sepatutnya dilakukan.

Faham atau tidak?

Ok..ok.. saya bagi contoh,
Pisau DIASAH supaya sentiasa tajam supaya dapat memotong.

DIASAH adalah maintain.

Tugas asal pisau ialah memotong.

Sebelum diasah, pisau tidak dapat memotong disebabkan tumpul atau berkarat.

Oleh itu, pisau diasah supaya pisau kembali tajam dan akan dapat memotong semula. Itulah maintain.
--------
Apa kaitan Shaklee dan MAINTAIN?

Shaklee membantu MAINTAIN fungsi dan tugas komponen dalam badan seperti Jantung, Mata, Tangan, Kaki, Buah Pinggang, Saluran Darah dan sebagainya.

Kalau anda tanya saya, apakah produk Shaklee yang berperanan untuk MAINTAIN fungsi badan, saya akan katakan semua.

Sebab setiap satu produk, mempunyai peranan masing-masing.

Kalau anda tanya saya, anda hanya inginkan satu produk Shaklee untuk maintain, saya akan cadangkan VITA-LEA.

KENAPA?

1. Sebab VitaLea mengandungi 28 Nutrien Penting untuk pertumbuhan sel dan pembiakan.

2. VitaLea adalah vitamin PERTAMA dicipta di dunia pada tahun 1915

3. VitaLea SEKARANG PROMOSI BULAN FEBRUARI.
------------
Irman Rahaban
012 869 3236

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?