Testimoni GLA dan Fibroid / Cyst - Pengedar Shaklee Sabah

Hari ini saya sertakan lagi Testimoni Pengguna GLA yang mempunyai Cyst dan Fibroid.

Testimoni 1 GLA Complex - Pengedar Shaklee Kota Kinabalu (0128693236)

Testimoni 2 GLA Complex - Pengedar Shaklee Kota Kinabalu (0128693236)

Testimoni 3 GLA Complex - Pengedar Shaklee Kota Kinabalu (0128693236)

Testimoni 4 GLA Complex - Pengedar Shaklee Kota Kinabalu (0128693236)

Selain daripada penggunaan suplemen seperti GLA Complex, ianya bergantung kepada pengguna itu sendiri termasuk pemakanan yang betul.

Silap utama kita bila dah ambik satu suplemen kita rasa lebih kurang macam ubat magik la…jadi, 100% bergantung pada itu. Kita sangat-sangatlah lupa yang pemakanan kita sehari-hari itu juga memberi impak yang sangat besar pada diri kita sendiri.  GLA Complex sangat bagus untuk menstabilkan hormon, terutama sekali untuk orang-orang yang ada fibroid dan cyst ni. Jadi, kalau hormones balance, fibroid dan cyst tak membesar. Tetapi…..kita perlu jaga pemakanan juga.
Perlu study apa yang elok dan tak elok kita makan. Sekarang ini bukannya susah nak dapatkan info, google saja. Pesakit cyst ni, contohnya tak boleh makan benda-benda yang ada menaikkan hormones estrogen sebab pesakit fibroid dan cyst ini Estrogen dominance. Tak boleh minum susu atau any dairy products like cheese, etc, tak boleh minum soya, tak boleh makan jagung, wheat, dan banyak lagi. Perlukan products yang gluten free. Jadi, cuba fikir kalau ambil GLA Complex tetapi dalam masa yang sama bedal makan juga benda-benda yang menaikkan hormone estrogen, whats the point??? Sian Gla Complex tu keje keras lawan yang lain-lain tu. Fikir-fikirkan.. :)

Bila amik GLA Complex tetapi tetap hentam fast food + dairy products + soy protein semua sebab dalam mind setting cakap “ooo takpe, aku dah amik GLA Complex”. Shaklee bukan ubat. Shaklee makanan tambahan. Kalau ada doktor bekalkan ubat, jangan tak ambil. Kena ambil ubat doktor juga. Jarakkan masa pengambilan.
 Kredit untuk Vitamin4UAll

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?