Shaklee Untuk Isteri Mengandung

Shaklee Untuk Isteri Mengandung

Macam jarang kan nampak lelaki mempromote shaklee lebih-lebih lagi Shaklee untuk para isteri mengandung. Macamlah saya tahu pasal isteri mengandung ni. Perasaan mereka, tanggungjawab mereka, selera mereka, mood mereka dan macam2 lagi berkaitan kompleksnya mengandung.

Jadi apa kekuatan saya mempromosikan shaklee untuk isteri mengandung ni?



1. Saya jawab berdasarkan pengalaman. Saya mula mengenal shaklee dan menggunakannya sejak Mei 2013! Maksudnya sudah hampir 4 tahun. Sepanjang tempoh itu kami tidak pernah tidak menggunakan shaklee. Tidak kiralah samada saya sendiri, ibu bapa, isteri, adik- beradik dan anak2. Bahkan makcik pakcik pun mengamalkan shaklee ni.

Oleh itu apa pula alasan kamu tidak menggunakan shaklee. Shaklee ni syarikat MLM yang paling lama bertahan. Konsisten.

Produk2 yang shaklee buat banyak dan meliputi pelbagai lapisan umur.

Berbalik dengan cerita suplemen ibu mengandung ni, sebaik saja isteri mengandung saya terus belikan shaklee yang berkaitan.

Iaitu ESP, Vitalea, BComplex, Sustained Release Vita C Plus, Ostematrix dan Omegaguard. Wow!! Banyaknya.

Inginkan pilihan terbaik anda boleh rujuk saya 0128693236.

Alhamdulillah tidak banyak isu sepanjang kandungan kedua ini.

Kalau dulu sebelum ada shaklee, badan lemas, muka pucat lesu, tidak bertenaga, sukar untuk tidur dan macam2 lagi anda sebutkan. Lupa mau tambah, KURANG DARAH.

Dari la awal kandungan sehingga saat melahirkan anak pun isteri setia mengamalkan shaklee.

Kekuatan pengalaman sendiri secara nyata menambah keyakinan kami semua mengamalkan shaklee.

2. Doktor tempat isteri merujuk dan membuat pemantauan kandungan juga berpuas hati. Percaya kah kalau saya katakan, isteri tidak dibekalkan obimin oleh doktor kerana kami mengamalkan Vitalea, B Complex dan SR Vita C Plus.

Itulah asas keyakinan saya mengamalkan shaklee ini.

3. Saya sangat berhati-hati dalam memastikan apa yang terbaik untuk keluarga. Shaklee yang berada di bidang suplemen bertahun2 lamanya menjadi testimoni paling kuat kenapa saya dan keluarga menggunakan shaklee. Rekod bersih shaklee memang menakjubkan.

4. Shaklee tidaklah sepopular produk lain kerana shaklee tiada ada duta. Bukan seperti produk lain bergantung dengan duta yang rata-rata terdiri daripada artis. Shaklee juga tidak memfokuskan dengan skim bonus yang tinggi. Kerana shaklee bergantung dengan produknya sendiri. Berdiri atas kaki sendiri. Pun begitu shaklee terus bertahan dan digunakan sehingga hari ini. Hanya jauh

Itulah 4 sebab kekuatan timbul untuk saya berkongsi tentang shaklee. Saya mau lebih ramai lagi masyarakat di luar menggunakan shaklee ini. Bukan sekadar mengikut trend semasa atau produk yang popular. Kerana ingat kesihatan bukan mengikut trend!.

Set mengandung ini dalam lingkungan harga rm650+ untuk kegunaan 2 - 3 bulan bergantung produk masing2.

Jika anda ingin mendapatkan shaklee untuk isteri tersayang, silakan PM ya. Saya akan terus mengajak isteri2 yang mengandung mengamalkan shaklee. Para suami inilah jasa untuk isteri. Jangan berkira dengan isteri.

Setakat ini dulu. Lepas ni saya cerita panjang lebar lagi berkaitan shaklee dan ibu berpantang pula.

Assalammualaikm dan selamat pagi.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?