Atasi Kesakitan Tulang Dengan AJHT, Ostematrix dan Omegaguard

Advanced Joint Health Tablet (AJHT), Ostematrix dan Omegaguard adalah 3 produk serangkai yang sesuai diambil oleh mereka yang mempunyai kesakitan tulang. Tidak kira samada tulang belakang, lutut, sendi dan sebagainya yang berkaitan dengan tulang. Kesakitan tulang disebabkan oleh pelbagai masalah antaranya lebihan berat badan yang ditampung, kecederaan akibat sukan seperti bola sepak, futsal, berlari tidak terkecuali berjalan, ataupun penyakit-penyakit tulang akibat pemakanan mahupun disebabkan usia lanjut.


Ketiga-tiga produk ini merupakan produk yang sangat sesuai untuk mengurangkan atau mengatasi masalah ini. Setakat hari ini, pengguna memberikan maklumbalas yang positif walaupun harga nya mencecah RM335 (1set) tetapi, Alhamdulillah kesihatan ini menjadi pilihan berbanding harganya. Kerana pepatah Kesihatan Adalah Kekayaan. Sebagaimana orang sanggup membelanjakan wang beribu malah beratus ribu untuk mendapatkan kesihatan terbaik. Apa guna duit setinggi banglo andai di atas tilam empuk 15 inci, ada orang terbaring sambil menahan kesakitan tidak dapat tidur. Apa guna berkasut mahal dan tumit tinggi, kalau berjalan pun terkedek-kedek menahan tusukan bisa dalam kaki. Apa guna berseluar mahal kalau duduk pun susah berdiri pun payah. Cuba dulu tiga produk Shaklee ini, insyaAllah RM335 ini tidak terasa mahal pun. Harga untuk tiap satu AJHT 60 tablet (RM130.00), Omegaguard 90 tablet (RM140.00) dan Ostematrix 120 tablet (RM65.00).  

Hendak harga ahli? Jom mendaftar terus dengan saya hanya RM65.00 seumur hidup. Owh ya ketiga-tiga produk ini bukan hanya untuk masalah tulang sahaja. Tetapi ianya memberikan manfaat yang pelbagai untuk semua golongan lapisan masyarakat termasuk :-

  1. Ibu mengandung dan bayi dalam kandungan
  2. Anak kecil semuda 1 tahun untuk perkembangan otak kerana kandungan Omegaguard ialah EPA dan DHA.
  3. Mempunyai masalah sembelit.
  4. dan paling penting mereka yang inginkan sentiasa sihat.
Hubungi saya untuk mendapatkan Set ini di talian 0128693236 / Diyana 0178322572 . Saya juga pengedar terus ke pintu rumah anda sekitar Kota Kinabalu dan Sandakan. Dan insyaAllah selepas ini menyusul pengedar kami di kawasan Kinabatangan, Beluran dan Telupid. Jom menjadi sebahagian daripada kumpulan pengedar Shaklee untuk membantu mereka yang memerlukan kita.

Menukar jenama boleh menukar gaya hidup anda.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?