Hidup Sihat Bersama Shaklee di Kota Kinabalu

Assalammualaikum wbt dan Selamat Petang,
Wah post kali ini macam ucapan pula kan. Ok, terus kepada tajuk. Shaklee sekarang semakin diyakini. Shaklee bukanlah produk baru dalam dunia suplemen atau produk kesiihatan. Ianya telah lama bertapak. Di Sabah sendiri, beberapa orang yang saya temui dan perkenalkan dengan produk Shaklee ini memberikan respon telah lama mengetahui produk ini. Cumanya ada antara mereka yang berhenti menggunakannya kerana ketiadaan sumber untuk mendapatkannya. Saya cukup terkejut, ada yang sudah berumur 50an, berkata mereka pernah mendapatkan produk ini suatu ketika dulu. Maknanya, Shaklee bukan baru. 



Oleh itu, dengan tema Sentiasa Berkesan, Sentiasa Selamat dan Sentiasa Mesra Alam... Shaklee membuktikan slogan itu bukan kata-kata kosong. Minggu lalu, sahaja saya mendapat respon dari seorang pengguna yang mengambil GLA. Pengguna ini akan menjalani pembedahan payudara disebabkan ketumbuhan. Namun selepas seminggu menggunakannya, doktor terkejut dengan perkembangan positif ini. Mungkin ini hanya kebetulan dan ianya bergantung kepada pengguna dan penggunaan. Namun, apa salah berikhtiar dan jadikan Shaklee sebagai sebahagian ikhtiar anda. Saya hanya mempromosikan gaya hidup sihat bersama Shaklee.

Sekarang ini, saya semakin mengembangkan keluarga Shaklee saya. Bagi yang ingin mendapatkan produk Shaklee ini, apa kata hubungi saya di talian 012-8693236 dan beritahu lokasi anda, saya akan meminta keluarga Shaklee saya untuk menghubungi anda. Sekarang ini, saya mempunyai perkhidmatan di sekitar Sandakan, Kinabatangan, Telupid, Lahad Datu... Tawau? mungkin anda orang seterusnya. Begitu juga dengan sekitar Kota Belud, Kudat, Keningau, Labuan, Beaufort, Sipitang atau dimana sahaja anda berada, boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut.  Terbaru, untuk di UiTM Shah Alam, UPM Serdang dan UMP, Pahang juga boleh hubungi saya. 

Jom Ber'Shaklee' bersama kami.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?