Promosi Shaklee Omegaguard di Sabah; Peluang Menjadi Pengedar di Kawasan Anda.





Selamat Datang Disember. Disember meraikan semua rakyat Malaysia dengan promosi Omegaguard daripada Shaklee. Promo ini seperti biasa beli 6 percuma 1botol. Dengan pembelian Beli 6 Percuma 1 ini, anda secara automatik memperolehi keahlian secara percuma. Penjimatan RM65 untuk ahli. Anda juga mendapat 1botol Omegaguard yang berharga RM140 untuk Sabah Sarawak.

Untuk maklumat lanjut, silalah hubungi saya dan jadilah pengedar bebas Shaklee di kawasan anda. Shaklee ini bukan perniagaan MLM yang menjanjikan pulangan yang tidak masuk akal. Siapa berusaha dia mendapatnya. Shaklee juga bukan perniagaan yang mewajibkan pengedar untuk menyimpan stok. Bahkan lebih seronok daripada itu, Shaklee semakin mengorak langkah dengan memudahkan pengedar. Hanya buat pembelian secara online, penghantaran barang akan dihantar terus kepada pembeli. Stok tidak dihantar kepada pengedar kecuali atas kehendak pengedar.

Lebih penting, Shaklee adalah syarikat makanan tambahan yang diiktiraf Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan disahkan Halal oleh Jakim. Jadi tiada sebab anda merasa was-was dengan Shaklee ini.

Jom ber'Shaklee' bersama-sama...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?