Keistimewaan Shaklee Yang Tidak Diketahui Umum - Pengedar Shaklee Kota Kinabalu

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,
Salam jumaat kepada semua.

Ada dua hari lagi menjelang berakhirnya bulan Mei ini. Bermakna ada dua hari lagi sebelum berakhirnya promosi Vitalea secara Percuma untuk setiap pendaftaran ahli baru Shaklee.

Promosi Vitalea ini diberikan khas untuk anda sempena meraikan Vitalea 100 Tahun!! Ya Vitalea dan Shaklee bukan baru di muka bumi ini. Vitalea dan Shaklee juga bukan vitamin yang hanya hadir mengikut zaman. TIDAK!! Ianya hadir untuk keperluan kita semua. Malangnya, masih ramai yang tidak memahami keperluan dan pentingnya Multivitamin ini untuk badan.


Shaklee diasaskan oleh Dr. Forrest C. Shaklee pada tahun 1956. Shaklee adalah syarikat Jualan Langsung yang pertama dan kemudian menjadi ikutan ramai syarikat Jualan Langsung. Konsep Jualan Langsung ini kemudiannya disalahtafsirkan oleh ramai orang sehinggakan ramai orang tidak lagi mempercayai produk yang dijual oleh Syarikat Jualan Langsung. Namun, saya ingin yakinkan anda bahawa anda BOLEH MEMPERCAYAI Shaklee kerana semua produk yang dihasilkan dan dijual dipasaran melalui proses klinikal yang rapi. Ya ini benar. Bukan sekadar kata-kata kosong. Sebab itu ianya bertahan sehingga ke Hari Ini. 


Dr. Forrest C. Shaklee memegang prinsip jika kita mengikuti Lumrah Alam, kita tidak akan tersilap. Semua produk Shaklee yang dihasilkan melalui proses yang sangat teliti bermula dari tanaman sehinggalah kepada penghasilan dalam tablet atau serbuk. Produk terlaris seperti ESP tidak menggunakan GMO (Genetically Modified Organism) kerana ianya mendatangkan kesan negatif. Penghasilan ESP contohnya begitu menekankan keaslian dan kesihatan untuk semua orang. Maka anda tidak perlu risau tentang kesan negatif berbanding produk tenusu berasaskan soya yang ada di pasaran.


A organisma yang diubahsuai secara genetik (GMO), yang juga dikenali sebagai organisma transgenik, apa-apa organisma yang bahan genetik telah diubah menggunakan teknik kejuruteraan genetik. GMO adalah sumber makanan yang diubahsuai secara genetik dan juga digunakan secara meluas dalam penyelidikan saintifik dan untuk menghasilkan barang-barang lain daripada makanan. GMO jangka sangat dekat dengan istilah undang-undang yang teknikal, 'hidup organisma diubah suai, yang ditakrifkan dalam Protokol Cartagena pada Biokeselamatan, yang mengawal selia perdagangan antarabangsa dalam hidup GMO (khususnya, "mana-mana organisma hidup yang mempunyai kombinasi novel bahan genetik yang diperoleh melalui penggunaan bioteknologi moden ").

Inilah legasi Shaklee yang dipertahankan sejak 50 tahun yang lalu. Shaklee sangat BOLEH DIPERCAYAI berbanding produk kesihatan di pasaran kerana legasi ini. Shaklee adalah syarikat yang berdaya tahan kerana kualiti setiap produknya. 



Jika anda beminat dengan Shaklee, anda boleh terus mendapatkan nasihat dari kami. Kami adalah pengedar Shaklee Kota Kinabalu dan Sandakan. Kami juga menyediakan perkhidmatan penghantaran melalui pos di seluruh Malaysia.

Irman Rahaban
SID 878411
012 8693236
Pengedar Shaklee Kota Kinabalu
Pengedar Shaklee Sandakan

Anda juga boleh menghubungi Pengedar Shaklee Sabah untuk sebarang konsultansi dan pertanyaan berkenaan produk

1) Aidil Farina Omar Fb: Aidil Farina Hp: 013-6159496 COD area: Bangi, Balakong, Cheras, Kajang

Make Money at : http://bit.ly/copy_win
Shaklee.

Rodiyanah Ansau
FB : Rodiyanah Ansau
HP : 0178322572
COD : Inanam, Sepanggar, Menggatal, Kota Kinabalu, Tg.Aru, Putatan, Papar, Penampang

Saidah Rahaban
FB : Saidah Rahaban
HP : 0128016950
Kawasan Liputan : Sandakan, Beluran, Bukit Garam

Hilni Satumin
FB : Miez Mie May Lyne
HP : 0145568966
Kawasan : Ranau, Sandakan

Jalita
FB : Jalita Rah's
HP : 0178671223
COD : Lahad Datu , Kinabatangan, Sandakan

Ernie Hassan
FB : Ernie Jafar
HP : 0149585025
Kawasan : Tomanggong, Lahad Datu , Sandakan

Eren Diah
FB : Eren Diah
HP: 0148737684
Kawasan : Telupid , Sandakan

Nadia Zahirah Abd Rajied
FB : Nadia Zahirah
HP : 0168319601
COD : Kolombong & Kota Kinabalu

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?