Promosi Shaklee Bulan November 2015 - Pengedar Shaklee Kota Kinabalu

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Kami adalah Pengedar Shaklee negeri Sabah. Kami berada di sekitar Kota Kinabalu. Penghantaran secara PERCUMA kami sediakan di sekitar Kota Kinabalu dan kawasan berdekatan.


Hubungi kami untuk maklumat lanjut. Baik seperti tajuk di atas, Promosi Shaklee Bulan November ialah Sustained Release Vita C Plus Shaklee.

Salah satu keistimewaan Sustained Release Vita C Plus Shaklee adalah vitamin C Shaklee diekstrak daripada ekstrak jagung!!!

Pengedar Shaklee Sabah

Sustained Release Vita C Plus Shaklee juga dipertingkatkan dengan sistem pembebasan Vitamin C secara berperingkat. Ini penting bagi mengekalkan vitamin c dalam badan. Ini disebabkan vitamin C adalah vitamin yang mudah larut dalam air. Justeru, dengan teknologi 'Sustained Release' ini, ianya membawa Sustained Release Vita C Plus Shaklee ke satu tahap yang lebih tinggi berbanding produk vitamin c di pasaran sekarang.


Sempena Promosi Bulan Jun, dengan setiap pembelian 6 botol Sustained Release Vitamin C Plus, anda akan mendapat botol ketujuh secara PERCUMA / FREE!!


Kami adalah Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.

Kami juga menyediakan penghantaran tunai di sekitar Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.

Kami juga pengedar Shaklee di Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu dan negeri Sabah secara khusus dan seluruh Malaysia secara amnya. Penghantaran di Semenanjung Malaysia adalah RM15 dan di sekitar Sabah adalah RM20.

Hubungi saya Irman Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012 869 3236
COD Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?