Perkenalan Dengan Shaklee

Saya mula mengenali shaklee pada Mei 2013 dan sehingga kini masih setia dengan shaklee. Produk pertama ialah Mealshake.

Pada waktu tu anak saya terlalu kurus, berat badan menurun, picky eater atau memilih makan dan saya dicadangkan untuk mengambil salah satu produk shaklee ni.

Alhamdulillah setelah mengambilnya, ada perubahan positif.

Kemudian saya berikan pula kepada isteri saya yang bekerja sepenuh masa di rumah. Alhamdulillah sehingga anak 3 sekarang semuanya berjalan dengan lancar, kesihatan bertambah baik.

Dari mengandung, kemudian berpantang dan menyusu semuanya isteri saya amalkan shaklee. Bonus? Berat isteri semasa mengandung 67kg, selepas 5 bulan melahirkan anak ketiga, beratnya kini 54 kg. Menarik kan.

Shaklee menawarkan bonus duit juga, tetapi bukan sebab itu kami bertahan dengan shaklee dan bukan sebab itu kami menyebarkan manfaat shaklee.
Lebih jauh dari itu, saya suka untuk memberitahu shaklee adalah sebuah syarikat suplemen yang telah lama sejak tahun 1956. Tetapi bayangkan sehingga kini masih ramai yang belum mengetahuinya.
Kerana itu saya rasa bertanggungjawab untuk menyebarkan manfaat shaklee ini kepada semua orang yang memerlukannya.

Shaklee bukan syarikat yang mengikut trend suplemen yang semakin banyak.
Kerana itu, jika anda ingin mengetahui lebih banyak mengenai Shaklee, hubungi saya dan InsyaAllah anda tidak akan rugi.

Terima kasih kerana membaca sehingga habis.

Wassalam

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?