Youth dari Shaklee

Akhirnya yang ditunggu-tunggu semua orang sudah tiba.
.
.
.
YOUTH, Look Younger Longer!
.
.
.
PENJAGAAN KULIT YOUTH™
KEKAL MUDA, JELITA

Selama lebih daripada 60 tahun, kami tidak pernah berhenti membantu anda untuk Hidup Lebih Muda, Lebih Lama dengan menangani penuaan pada tahap selular. Kini, kami menggunakan kejayaan yang sama untuk membantu anda Kekal Muda, Jelita.

Dalam usaha kami untuk menghasilkan revolusi YOUTH Complex, kami telah menemui sesuatu yang menakjubkan.

Wanita bukanlah enggan menerima hakikat bahawa dirinya semakin berusia – mereka sebenarnya enggan mengorbankan pengalaman mereka dengan sebarang benda! Mereka hanya tidak suka melihat diri mereka di dalam cermin yang tidak menunjukkan betapa mudanya mereka rasakan di dalam diri.

Itulah yang menjadi inspirasi untuk YOUTH. Produk penjagaan kulit yang direka untuk memastikan dunia melihat anda sebagaimana anda melihat diri sendiri.

Untuk kekal muda sama seperti apa yang anda rasa, mulakan dari sekarang. Pada masa hadapan, anda tentu akan menghargainya.

Janji kami adalah penjagaan kulit YOUTH™ bukan hanya meningkatkan kesihatan kulit anda secara dramatik, malah ianya 100% dijamin mampu mengubah usia kulit anda menjadi lebih muda. Sememangnya menakjubkan. .
Ingin merasai pengalaman seperti ini? Hubungi kami di 0128693236. .
.
Pun begitu pengalaman ini mungkin berbeza setiap orang.
.
.
Penghantaran 24 jam di seluruh negeri sabah. Penghantaran segera di sekitar #kotakinabalu dan #Sandakan.
.
.
Pengedar #shaklee di #shakleekotakinabalu #shakleesandakan #shakleetawau #shakleelahaddatu #shakleetelupid #shakleebeluran #shakleetuaran #shakleeranau #shakleetamparuli #shakleepapar #shakleeputatan #shakleepenampang #shakleeums #shakleesepanggar #shakleelabuan #shakleemalaysia

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?