Amalkan Lecithin dan Alfalfa di Hari Raya

Selamat Hari Raya kepada semua yang menyambut Hari Raya tidak kira dimana saja anda beraya.
Semua maklum, bila tiba Hari Raya,  pelbagai juadah disediakan oleh tuan rumah yang menyambut ketibaan tamu. Juadah ini pastinya yang berminyak, berlemak dan pendek kata tidak mempedulikan lagi keseimbangan nutrien.  Rakyat Malaysia juga harus diakui masih tidak mengambil berat tentang pemakanan yang seimbang.  Mungkin keadaan ini disebabkan kurangnya kesedaran mengenai perkara ini.  Oleh itu, Shaklee salah satu penyedia makanan kesihatan tambahan adalah jalan keluar bagi mengatasi masalah ini.
Shaklee menyediakan pelbagai set makanan kesihatan tambahan untuk pelbagai peringkat umur seawal umur 1 tahun lagi. Kelebihan Shaklee ini termasuklah makanan kesihatan tambahan yang berbentuk kapsul, sofgel dan cecair serta serbuk tepung yang boleh digunakan macam2 cara. Ada yang digunakan sebagai masker.
Berbalik kepada Hari Raya ini, setelah berpuasa selama sebulan, ada yang berjaya mengecilkan pinggang dan menurunkan berat badan. Tapi dengan juadah Hari Raya pastinya sukar untuk menolak pelawaan tuan rumah. Oleh itu, jangan risau, anda masih mampu mengekalkan bentuk badan dan berat sedemikian, malah mampu menurunkannya lagi dengan Shaklee.
Saya mencadangkan anda mengamalkan makanan kesihatan tambahan yang dinamakan Lecithin dan Alfalfa. Lecithin dan Alfalfa ini dijual berasingan tetapi berfungsi sebagai pemecah lemak dan detoksifikasi.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?