Pek Percubaan Colagen Shaklee di Sandakan

Minggu ini saya akan balik kampung di Sandakan. Bukan kerana Jom Heboh, ini adalah rutin bulanan. Sehubungan dengan itu, saya ada membawa Colagen Shaklee di Sandakan. Untuk membeli sekotak Colagen Shaklee memang agak berat bagi sesetengah orang. Lebih2 lagi kita was-was dengan keberkesanan Colagen Shaklee ini. Memang benar, untuk mendapat kesan yang betul2 mantap, pengguna digalakkan untuk menggunakan produk ini dengan 8minggu atau istilah mudahnya 4kotak Colagen Shaklee.  Sekotak isinya 15sachet.
Jadi sebagai Shaklee Indipendant Distributor yang mesra pengguna dan sentiasa dekat di hati, saya memahami kekangan kewangan tuan/puan. Saya menawarkan pek percubaan 5sachet Colagen Shaklee istimewa untuk sistem Cash On Delivery COD di Sandakan sahaja pada minggu ini. Sila hubungi saya untuk mendapatkan tawaran istimewa ini. Tawaran ini sah kepada 3pengguna bertuah sahaja ok.
Manfaat utama Colagen Shaklee ini adalah
●mampu mengekalkan elastisiti semulajadi kulit dan memperlahankan kehadiran kedut2
●tampak lebih muda dengan membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula
●kuku akan menjadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal  kuku akan mengekalkan warna yang sihat
● kulit akan kurang kering dan elastisiti akan bertambah baik. Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
●membantu menghilangkan tanda penuaan.
●rasa lebih muda. Kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti juga tulang perlukan kalsium. Colagen Shaklee membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh.
● baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.
SID 878411
WATSAPP /CALL/ SMS 0128693236

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?