Jangan Ulang Kekesalan Lalu

Amboi tajuk catatan penuh dengan madah tetapi madah bukan sebarang madah. Ini adalah realiti yang berlaku bukan sekali bukan dua kali malah setiap kali berakhirnya promosi Shaklee, ramai sangat pelanggan kami akan bertanya jika masih ada promosi untuk produk yang dipromosikan pada bulan sebelumnya.

Begitu juga dengan produk ini. Harganya walaupun agak mahal tetapi ianya sangat berbaloi dan masih dalam harga mampu milik. Berbaloi kerana kesannya yang bemar-benar positif.

Produk berbentuk cecair yang sedia untuk diminum ini rasanya juga sedap. Tahun lepas ada pengguna kami yang mengambil peluang untuk membeli 6 botol VIVIX ini hanya untuk merebut peluang PERCUMA sebotol VIVIX. Bermakna pelanggan ini mendapat 7 botol VIVIX dengan harga 6 botol VIVIX.

Tahun lalu juga ada pelanggan yang merebut promosi beli 6 PERCUMA 1 ini untuk digunakan HANYA sebulan untuk mendapat kesan yang hebat.

VIVIX ini diperkaya dengan resveratrol dan polifenol daripada 4 tumbuhan hebat.

Anda berminat dengan VIVIX ini? Kami adalah Pengedar Shaklee untuk VIVIX ini disekitar Kota Kinabalu.

Tahukah anda dengan merebut peluang Promosi VIVIX di bulan Januari ini melayakkan anda menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA!! Seterusnya melayakkan anda mendapat BONUS pada bulan Februari akan datang.

Apa lagi yang perlu kami kongsikan bersama anda? Hanya satu... KESIHATAN AMAT BERNILAI DAN TIDAK MAMPU MENYAMAI DENGAN WANG RINGGIT. KESIHATAN ADALAH KEBAHAGIAAN YANG ANDA PERLUKAN SEKARANG.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?