Larian Di Sabah Januari Hingga Mei 2015

Boleh dikatakan setiap bulan dari Januari 2015 sehingga Mei ini ada saja larian yang dianjurkan. Saya sungguh teruja dengan minat ramai pihak menganjurkan acara sebegini.

Jom tengok manatau ada yang sesuai untuk anda yang berada di Kota Kinabalu khususnya dan orang Sabah amnya. Acara ini bagus dan memudahkan sebab tidak perlu naik kapal terbang ke KL semata-mata menyertai avara larian.











Nanti saya uupdate lagi jika ada larian di sekitar Kota Kinabalu dan Sabah untuk rujukan Peminat-Peminat larian.

Kebetulan anda singgah di blog jom sehat sekaki ini, saya mempromosikan produk Shaklee untuk dijadikan sebagai teman rapat ketika latihan dan semasa larian. 

Saya mula mengaktifkan diri dengan marathon ni sejak Mei 2014 yang lalu. Antara produk wajib ketika saya berlari adalah Performance Drink. 






Selain itu, saya juga memakan Advanced Joint Health Tablet ( AJHT ) dan Ostematrix. 

Produk shaklee lain yang saya ambil sebagai booster ialah B complex,  SR VITA C PLUS,  Alfalfa Complex dan juga VIVIX. 

Jika anda ingin mencuba produk shaklee sebagai peneman ketika berlari, anda boleh menghubungi kami di talian di bawah. HANYA Eksklusif untuk anda pelanggan kami.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?