Keunikan Shaklee - Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu

Shaklee berdiri atas falsafah Sentiasa Selamat , Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam.



Falsafah Produk Shaklee

Sejak lebih 50 tahun, jutaan keluarga telah meletakkan kepercayaan mereka kepada Shaklee dalam mencorak gaya hidup sihat yang tidak dapat ditandingi oleh syarikat lain - iaitu dengan menghasilkan produk semula jadi yang selamat DAN terbukti berkesan.

Misi kami di Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik kepada setiap insan. Kami merealisasikannya dengan menghasilkan produk semula jadi yang sungguh luar biasa, yang membuatkan anda teruja untuk berkongsi tentang kelebihan produk kami dengan rakan-rakan anda. Setiap produk yang dihasilkan oleh Shaklee dirumus khusus untuk meningkatkan kesihatan, dengan rumusan yang terbukti berkesan dan tidak memudaratkan alam sekitar.

Tiga jaminan kami apabila anda memilih Shaklee – Ia sentiasa selamat, ia sentiasa berkesan, dan ia sentiasa mesra alam.




Kami mengalu-alukan seluruh rakyat Malaysia untuk sama-sama menyertai kami dalam mmeningkatkan kualiti kesihatan diri dan keluarga khususnya dan seluruh rakyat sekeliling amnya. 

Jika anda berada di sekitar Kota Kinabalu dan ingin menyertai keluarga besar Shaklee kami, hubungi terus kami di talian yang tertera. 

Kami menyediakan penghantaran tunai di sekitar Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar. 



Jika anda berada di negeri Sabah dan ingin bersama kami dalam amalan gaya hidup sihat yang berkualiti,  terus sahaja hubungi kami. InsyaAllah kami akan usahakan untuk anda menggunakan Shaklee juga.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?