Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee Sabah

Saya adalah Pengedar Shaklee yang aktif di negeri Sabah.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pengunjung blog Jom Sehat Sekaki ini. Blog yang mengkhususkan tentang Shaklee dan aktiviti harian saya yang berkaitan dengan Shaklee.

Ramai yang bertanya apa kelebihan menjadi ahli Shaklee? Kadang-kadang tersentap juga dengan soalan begini. Saya cuba mencari kelainan dan keistimewaan Shaklee berbanding syarikat atau produk MLM yang lain... Jadi senang nya saya rangkumkan, Banyak kelebihan menjadi ahli Shaklee yang jika diteliti memang banyak dan terbaik.

Apa yang bestnya jadi ahli Shaklee ni? Jom kita tengok satu persatu...

Kelebihan Ahli Shaklee #1: Harga Ahli

Anda pasti dapat beli produk Shaklee dengan HARGA AHLI. Itu kelebihan yang paling ramai orang nak. Sebab apa? Harga ahli Shaklee dan harga jualan berbeza dalam 20% hingga 25%. Anda tidak akan terasa seronoknya membeli dengan harga Ahli jika anda terdiri daripada golongan berikut :-
1) Jarang menggunakan Shaklee
2) Makan produk Shaklee hanya bila perlu
3) Anda tergolong dalam kategori Orang Kaya

Kelebihan Ahli Shaklee #2: Kumpul Mata

Kumpul mata antara yang biasanya ditawarkan oleh mana-mana Kad Keahlian yang selalunya digunakan untuk tebus barangan ataupun diskaun barang seterusnya. Sama juga dengan Shaklee, cuma yang beza nya anda tidak akan merasa nikmat nya mengumpul mata ini kalau jumlahnya kurang daripada 100.. Tahukah anda, jika anda mengumpul sehingga 380 mata setahun dengan Shaklee, anda berpeluang menginap di hotel 5 bintang termasuk menggunakan perkhidmatan yang ada di dalam hotel tersebut secara PERCUMA!! Dengan mata terkumpul ini juga, anda berpeluang untuk berkumpul dengan orang-orang Shaklee yang hebat-hebat. Ya itu kalau mata 380, jika anda mencapai sehingga 1000 mata, tahukah anda telah pun layak untuk bercuti ke Luar Negara dengan perbelanjaan ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee!! SEPENUHNYA OLEH SHAKLEE.

Shaklee juga akan bagi cash back dari mata yang dikumpul. Cash back? Dengan formula tertentu, Shaklee akan bayar anda mengikut jumlah mata yang dikumpul. Makin banyak mata, makin banyak dapat tunai...terpulanglah pada kita nak guna duit tu untuk apa. Best kan? Itu belum lagi yang dipanggil Car Bonus, Insentif Pengurus dan macam-macam lagi. Tidak hairanlah Shaklee bertahan sejak sekian lama.

Itulah rahsia jana pendapatan dalam Shaklee. Itu baru cerita sikit, ada baaaanyak lagi RAHSIA jana pendapatan dari Shaklee. Ingin tahu lanjut...Saya TERPAKSA daftarkan anda terlebih dahulu dengan Shaklee baru boleh cerita dengan mendalam ya.


Kelebihan Ahli Shaklee #3: Tidak Perlu Modal Besar.

Anda hanya perlukan RM75 sahaja yuran untuk jadi ahli Shaklee. SEUMUR HIDUP ! Eh, RM75 bukannya yuran semata-mata, tapi ia adalah kos untuk anda dapatkan bisnes kit, beg keahlian yang penuh dengan RAHSIA jana pendapatan dengan Shaklee, panduan produk Shaklee, senarai harga, majalah Shaklee Today yang penuh kisah motivasi orang berjaya dalam Shaklee dan kos penghantaran bisnes kit ni ke rumah anda! Ataupun anda hanya perlu membeli produk Shaklee dengan nilai tertentu sekaligus melayakkan anda menjadi ahli Shaklee secara PERCUMA.. Sekali lagi, ahli Shaklee secara PERCUMA!!

Kelebihan Ahli Shaklee #4: Tidak Perlu Kekalkan Mata

Anda tidaak perlu kekalkan mata atau membuat pembelian tertentu setiap bulan sebagai syarat keahlian anda. Jika anda tidak ada buat pembelian sekalipun dalam bulan tersebut, keahlian anda tidak akan terjejas. Tetapi sebaiknya anda tingkatkan mata anda untuk peluang lebih menyeronokkan bersama Shaklee.

Kelebihan Ahli Shaklee #5: Promosi Produk Secara Bulanan

Shaklee akan OFFER Promosi Produk secara bulanan ISTIMEWA untuk Ahli Shaklee sahaja. Setiap bulan, Shaklee akan pilih satu daripada produk-produknya untuk mendapat promosi pembelian istimewa dan harganya lebih rendah dari harga ahli. Dengan promosi ini, anda boleh dapatkan sesuatu produk promosi dengan PERCUMA tertakluk kepada terma dan syarat.

Kelebihan Ahli Shaklee #6: Jana pendapatan sehingga 4 - 5 angka sebulan

Ramai telah buktikan mereka mampu menjana pendapatan sehingga 4-5 angka sebulan hanya dari rumah! Tidak percaya? Anda akan rugi sebab ia benar-benar dah terjadi. Apabila anda serius dan komited dengan bisnes Shaklee, bonus bulanan anda akan mengalahkan gaji hakiki anda...percayalah!
Konsep bisnes Shaklee sangat mudah, ianya juga patuh syariah dan kita tidaak perlu keluar rumah untuk cari prospek. Selain tu, Shaklee akan bagi elaun insentif setiap bulan apabila kita dah berjaya mencapai sesuatu tahap...ianya dipanggil Car bonus. Bukan bagi kereta sebiji tau...hehe...Elaun tu tak semestinya untuk membeli kereta je...untuk shopping sakan pun boleh.

Shaklee juga akan memberi insentif kepada ahli-ahli yang layak bercuti ke dalam dan luar negara (Convention). Ada juga pakej ke Umrah jugak untuk ahli yang Muslim. Dan yang bestnya, SEMUANYA PERCUMA!

Maka lengkaplah 3C yang dijanjikan Shaklee...CASH, CAR BONUS dan CONVENTION!
Apa lagi? JOM SERTAI KAMI....

Bagaimana Nak Daftar Keahlian Shaklee Bersama Saya? (Irman Rahaban ID: 878411)

Ada 2 cara nak daftar ahli, dengan yuran RM75 atau secara PERCUMA.

1. Anda boleh daftar dengan RM75 sahaja tanpa apa-apa pembelian.

2. Anda boleh kumpul order rakan-rakan dan ahli keluarga yang nak beli produk Shaklee. Jika order anda cukup 200UV (lebih kurang RM6800++), anda LAYAK mendapat keahlian PERCUMA.

Apa kelebihan daftar dengan saya?

1. Kami akan bongkar RAHSIA untuk dapat Bonus Ribu-ribu dengan Shaklee tanpa keluar rumah.

2. Kami ada RAHSIA bagaimana anda boleh berjaya tanpa perlu untuk tayang kereta mewah dan barang berjenama semata-mata untuk menarik perhatian orang lain tentang kejayaan anda.

3. Kami akan masukkan anda ke Grup Istimewa coaching paling best yang boleh PUSH anda bukan sahaja untuk berjaya melalui kekayaan anda semata-mata tetapi juga kepuasan membantu orang lain merasa kekayaan kita sekali.

----
Jika anda seorang yang sukakan CABARAN dan BERHATI CEKAL...anda lah orangnya! Anda layak untuk sertai kami!

Insya Allah, kami akan membimbing anda secara berterusan sedaya yang kami mampu. Namun disebalik semua itu, Anda juga perlu ada inisiatif sendiri untuk belajar dan berjaya dalam bisnes ini.

Tutorial, coching boleh dibuat secara online dan flexible bila-bila masa anda free..tak perlu pergi kelas dan sebagainya. Sekarang ni semuanya di hujung jari.. :) Kita boleh jumpa melalui internet je...

Jadi, ambillah peluang keemasan ni..jom join kami jadi ahli untuk berbisnes secara part time atau full time..jumlah bonus 2,3,4,5 atau 6 angka sekalipun..anda yang tentukan!

Berminat...?

Hubungi kami :-

Kami adalah Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.
Kami juga menyediakan penghantaran tunai di sekitar Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.
Kami juga pengedar Shaklee di Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu dan negeri Sabah secara khusus dan seluruh Malaysia secara amnya. Penghantaran di Semenanjung Malaysia adalah RM15 dan di sekitar Sabah adalah RM20.

Hubungi saya Irman Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012 869 3236
COD Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?