Ingin Menjadi Ahli Shaklee di Sabah, Sarawak dan WP Labuan

Beberapa bulan kebelakangan ini, ramai yang bertanya, bagaimana ingin jadi dan daftar ahli Shaklee?

Apakah faedah menjadi ahli Shaklee?   Saya percaya apabila anda sudah jatuh cinta dengan Shaklee, secara automatik anda  rasa ingin berkongsi dan memberitahu orang lain apa yg anda rasakan dan tertanya-tanya bagaimana ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Biasanya kalau kita promosi bersungguh-sungguh sekali pun, buat letih saja sebab tak siapa bayar kan?

Berbeza pula dengan Shaklee. Shaklee bayar anda BONUS sebagai pengguna dan juga sebagai tukang buat promosi!!

Beberapa perkara atau faedah menjadi ahli Shaklee yang ingin saya kongsikan bersama anda.

1. Bagaimana saya ingin menjadi ahli/pengedar Shaklee yang berdaftar?Anda boleh mendaftar dengan 2 cara iaitu sama ada:

Membayar yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee sejumlah RM75.00 (Semenanjung) atau RM85.00 (Sabah/Sarawak).ATAU membeli barangan Shaklee melebihi 200 points/mata iaitu lebih kurang RM680.00 (Semenanjung) atau RM750.00 (Malaysia Timur).

.2. Adakah Shaklee memerlukan modal yang besar?
Seperti yang telah dinyatakan di atas, memadailah daftar Ahli Shaklee RM75.00 (Semenanjung) atau RM85.00 (Sabah & Sarawak).

Tak perlu ribuan ringgit kerana stok dan penghantaran akan diuruskan 100% oleh pihak Shaklee Malaysia.

.3. Apa yang perlu dibuat sekiranya saya ingin daftar sendiri di cawangan/branch Shaklee berdekatan?

Caranya cukup mudah. Anda perlukan penaja iaitu seorang ahli yang telah berdaftar dengan Shaklee. Dalam hal ini anda hanya perlu guna ID saya iaitu  878411 (Irman Rahaban) dan tahniah anda telah pun menjadi ahli berdaftar Shaklee dan LAYAK SEPENUHNYA utk dibimbing oleh saya.
Banyak rahsia bisnes saya akan share dengan anda. EKSKLUSIF untuk ahli-ahli di bawah keluarga Shaklee saya.

4.  Apa kelebihan daftar dan jadi ahli Shaklee?

Anda akan dapat berjimat dengan membuat pembelian dengan harga ahli. Selain itu,, setiap pembelian anda, anda akan diberikan points dan ditukarkan kepada wang tunai pada setiap bulan.

5. Saya tak tahu apa-apa, ada KELAS BIMBINGAN tak?

'Kelas’ kami adalah flexible. Semuanya ada di hujung jari. Hanya melalui alam maya. Tak perlu meeting sampai lewat malam. Latihan alam realiti juga disediakan. Depends on request dan tentunya semua bermula dengan ZERO, tak tahu apa-apa. Itulah gunanya PENAJA ANDA. Penaja anda adalah upline. Ibarat MAK kepada anda, coach anda, cikgu anda. Dalam kumpulan kami, mak di ajar untuk bertanggungjawab sehingga anak-anak berjaya.

6. KENAPA PERLU JOIN grup saya?

Saya tak paksa. Saya sendiri bermula buat Shaklee secara sambilan/part-time/ suka-suka. Dari seorang yang hanya sekadar ingin berkongsi, akhirnya, ramai yang cari.

No HEAD-HUNTING sebab kita berorientasikan PRODUK SHAKLEE yang memang sudah terbukti. Kami hanya berkongsi dan berkongsi tentang kebaikan produk Shaklee dan gunakan sepenuhnya ledakan kuasa internet dan semuanya adalah secara ONLINE (tentunya akan dibimbing!). Atau anda tak perlu berhenti pun, teruskan buat secara sambilan.Apa tunggu lagi, hubungi saya untuk lebih maklumat lanjut

Irman Rahaban
SID 878411
012 869 3236





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?