Selamat Tahun Baru 2014

Saya dan keluarga ingin mengucapkan  
Selamat Tahun Baru 2014 

kepada semua pengunjung-pengunjung dan pelanggan Shaklee di negeri Sabah khususnya kepada yang membeli produk Shaklee daripada saya dan keluarga saya.

Alhamdulillah petang ni, keluarga Shaklee saya bertambah lagi seorang. Terima kasih kepada Saudari Rafidah kerana mempercayai Shaklee dan saya. Anda membuat pilihan tepat dengan menyertai keluarga Shaklee saya secara rasmi. 

Kelebihan berkeluarga Shaklee dengan saya ialah:-
1. Saya akan membimbing dan menunjukkan jalan untuk berjaya.
2. Saya akan membantu menyediakan kit atau alat bantu menjual.
3. Jarak Shaklee KK dari rumah saya cuma 10minit. Dan jarak Rumah saya ke Terminal Bas KK-Sandakan/Tawau/Lahad Datu cuma 5 minit. Anda membuat pembayaran segera, saya akan menyegerakan penghantaran. Nak pos? Pun boleh tidak menjadi masalah kepada saya.
4. Pembelian produk promosi boleh dibuat secara berkumpulan. Anda tidak perlu membeli satu set untuk mendapatkan harga promosi. Anda beli 1botol pun dapat harga promosi juga. Tetapi alangkah lebih baik untuk membeli satu set kan.

Apapun yang anda lakukan, jom rakyat di Sabah bersama-sama kita sihatkan rakyat Sabah.

Caranya? Jom ber'Shaklee'dengan kami.
Jom Sehat Sekaki.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?