Shaklee Di WP Labuan

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera,
 
Shaklee di Borneo ni hanya ada di Kota Kinabalu, Sabah. Oleh itu, saya pasti ramai yang berada di WP Labuan khususnya dan Sarawak yang berminat dengan produk Shaklee tetapi mengalami kesukaran untuk mendapatkan produk Shaklee ini.
 
Kini anda tidak perlu risau, saya menawarkan perkhidmatan untuk mengepos Shaklee pilihan anda. Apa yang anda perlu buat, hanya menghubungi saya di talian seperti tertera:-
 
Irman Rahaban
012 869 3236
SID 878411
 
Kelebihan membeli Shaklee daripada saya:-
 
1. Saya tidak menyimpan semua stok di rumah, tetapi Shaklee hanya 10 minit dari rumah saya. Ini merupakan kelebihan yang jarang dimiliki oleh Pengedar Shaklee yang lain.
 
2. Pengeposan akan dibuat keesokan harinya selepas sahaja anda membayar produk yang anda inginkan samada di CIMB/ Maybank / Bank Islam.
 
3. Anda juga boleh menjadi ahli dan mengedarkan Shaklee dikawasan sekitar anda. Dengan menjadi ahli Shaklee, saya akan turut mempamerkan nama dan nombor hubungan anda sekiranya anda ingin.
 
Jadi, apa tunggu lagi? Jom berShaklee bersama saya.

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?