Perkhidmatan Shaklee Di Seluruh Sabah, WP Labuan dan Sarawak

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera,
 
Beberapa hari ini, saya ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada pengunjung-pengunjung blog Jom Sehat Sekaki ini. Juga kepada pengunjung yang menghubungi untuk bertanyakan produk Shaklee di tempat anda.
 
Untuk makluman, saya mengedar produk Shaklee dengan harga pasaran yang ditetapkan oleh Shaklee. Perlu diambil kira, bahawa saya tidak menyimpan setiap produk Shaklee dirumah. Oleh itu, saya perlu ke cawangan Shaklee yang terletak lebih kurang 10minit perjalanan dari rumah. Saya mohon agar pengunjung dan pembeli produk Shaklee untuk memberi sedikit muka kepada saya berhubung harga yang ditawarkan.
 
Apakah jaminan saya?
1. Penghantaran atau pengeposan produk Shaklee yang dibeli akan dipos keesokan harinya selepas pihak saya menerima pembayaran penuh daripada pelanggan.
2. Harga pos pula bergantung kepada jumlah berat tetapi dijamin tidak melebih RM20.00.
3. Kami menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD) di kawasan-kawasan seperti Kota Kinabalu sehingga Papar / Tuaran / Tamparuli; Kawasan Sandakan; Kawasan Lahad Datu; Kawasan Telupid.
 
Kawasan-kawasan lain, sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli di kawasan anda, sangat dialu-alukan. Anda akan mendapat harga produk dengan harga ahli. Walaubagaimanapun, untuk pengeposan bergantung kepada banyaknya barang yang dibeli.
 
Jom berShaklee bersama-sama kami.
 
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya samada Call/ Watsapp/ SMS:-
 
Irman Rahaban
012 869 3236
SID 878411
 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?