GLA COMPLEX Di Sandakan, Lahad Datu dan Kota Kinabalu

Dalam membantu wanita menangani kitaran haid seperti PMS dan proses menopaus, Shaklee telah menyediakan keperluan unik yang diperlukan oleh setiap wanita untuk semua peringkat usia.
GLA (asid linolenik gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan.  GLA merupakan sejenis asid lemak Omega 6 yang digunakan oleh badan untuk membentuk prostaglandin iaitu byahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal.  Minyak benih bunga matahari adalah salah satu lagi sumber asid lemak Omega 6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.

  • Menggalakkan kesihatan semasa kitaran haid.
  • Menyokong sistem imun. 
  • Minyak borage, yang mengandungi GLA semulajadi yang sangat pekat dalam bentuk yang mudah menyerap.
GLA COMPLEX Shaklee ini diakui banyak memberikan sinar harapan kepada pasangan yang belum mendapat cahaya mata walaupun pemeriksaan doktor mendapati pasangan tidak mempunyai masalah kesihatan. Buat permulaan ianya membantu memulihkan kitaran haid yang tidak menentu. Oleh itu, mari bersama mengubah hidup agar lebih baik di masa hadapan. Ingat, kita adalah bergantung dengan apa yang kita makan. Kalau baik di dalam, insyaAllah sihatlah tubuh badan kita, sebaliknya, kalau kita berkira2 dengan tahap kesihatan masing-masing, terpulang dengan diri kita sendiri...

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Hubungi kami untuk mendapatkan Shaklee anda
Irman Rahaban / Rodiyanah Ansau
012 869 3236 / 017 8322572
Pengedar Bebas Shaklee
SID 878411



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?