Khasiat bersahur dan berbuka dengan Performance Drink Shaklee dan ESP

Tahun ini aku berganjak dari satu cara pemakanan yang tidak seimbang kepada 1 bentuk pemakanan yang seimbang. Iaitu dengan mengambil suplemen.

Mula2 dulu, aku juga seperti kamu yang tidak suka dengan suplemen.  Macam2 alasan diberi seperti, memadai dengan makanan yang sedia ada dengan beranggapan cukup nutrien yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Sehinggalah aku mencuba produk shaklee ni. Andaian suplemen shaklee ni mahal juga salah belaka. Suplemen shaklee bukan untuk orang yang mampu sahaja, tapi lebih penting dari itu shaklee untuk orang yang ingin hidup sihat.

Berbalik kepada tajuk di atas, hari ini kita berpuasa sudah 9 hari. Apa yang aku perasan, aku belum mengadu lapar bila menjelang petang atau hampir berbuka. Tidak seperti tahun2 yang lalu. Aku jadikan performance drink dan ESP sebagai makanan wajib sahur selain kurma bermula puasa yang pertama lagi. Kesan ketara ialah tiada rasa lapar dan dahaga. Ini mendorong aku berbuka dengan lauk dan makanan yang sederhana, tidak mengikut hawa nafsu semata. Akhirnya aku dapat menunaikan solat sunat terawih dengan baik. Tidak ada rasa kurang air ataupun lemas sepanjang malam.
Inilah yang biasa terjadi kepada semua orang yang menjadikan PD dan ESP sebagai makanan tambahan mereka.

Mesti kamu hairan macamana Shaklee dapat melakukan sedemikian.
Ini kerana dengan meminumnya, tenaga akan dilepaskan secara perlahan2 dan ini mendorong kurangnya rasa lapar dan dahaga.






* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Hubungi kami untuk mendapatkan Shaklee anda
Irman Rahaban / Rodiyanah Ansau
012 869 3236 / 017 8322572
Pengedar Bebas Shaklee
SID 878411



Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?