Berkongsi Kebaikan Shaklee di Kota Marudu

InsyaAllah pada hari Sabtu atau Ahad ini, kami akan berkunjung di Kota Marudu untuk bertemu dengan seorang pelanggan yang ingin mendapatkan maklumat lanjut berkenaan produk Shaklee ini. Oleh itu, sesiapa yang berada di Kota Marudu dan ingin mendapatkan penerangan mengenai produk ini, boleh lah menghubungi saya di talian 0128693236 / atau Diyana 0178322572. Sekiranya berminat membeli produk Shaklee ini, boleh juga hubungi kami dengan segera dan ini memudahkan anda menjimatkan kos penghantaran kerana kami akan menghantar terus kepada anda.



Sebagaimana yang pernah saya katakan sebelum ini, kami ingin berkongsi kebaikan Shaklee kepada semua orang khususnya di negeri Sabah ini. Kedatangan kami ke Kota Marudu nanti menunjukkan komitmen kami ingin berkongsi kebaikan Shaklee. Tidak lagi menjadi masalah kepada anda untuk mendapatkan produk makanan tambahan terbaik ini walau dimana anda berada.

Manakala untuk yang berada di Sandakan ataupun Kinabatangan dan kawasan sekitar, anda boleh menghubungi Pn.Saidah 016 6719250. Penghantaran terus ke pintu rumah anda. Jadi apa tunggu lagi? Cuba dahulu keberkesanan Shaklee untuk kesihatan anda dan keluarga. 

Menukar Jenama Boleh Menukar Hidup Anda.

Untuk mendaftar sebagai ahli dan sekaligus bersama-sama melangkah kepada kejayaan yang tidak diduga dihadapan, hanya RM65.00 sahaja ataupun belian produk sebanyak 200UV atau lebih kurang RM700, anda akan mendapat keahlian secara percuma!!  Selain daripada membeli produk ini dengan harga ahli, anda juga akan mendapat pendapatan sampingan iaitu BONUS yang akan dibayar pada pertengahan bulan yang seterusnya. Perlahan-lahan berkadaran dengan usaha anda, tidak mustahil BONUS ini akan meningkat daripada 2 angka, kepada 3 angka, 4 angka, 5 angka dan 6 angka!! Jangan fikirkan mengenai 6 angka dahulu, tapi 2 angka atau 3 angka pun sudah memadai buat permulaan. Prinsipnya banyak atau sikit yang kita perolehi, SIAPA yang mahu bagi kita duit kan? Tepuk dada tanya minda kita.

Setakat ini dulu, jumpa anda di sana!! Jangan lupa hubungi kami untuk membuat temujanji ok. 

Kesihatan Adalah Kekayaan 
Apa guna kereta banyak kalau asyik ke klinik destinasinya
Apa guna duit banyak kalau asyik beli ubat

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?