Promo Kolagen Shaklee di Sandakan, Lahad Datu, Tawau dan Kota Kinabalu

Inikah yang dipanggil sebagai Tragedi Oktober? Shaklee sekali lagi mempromosikan Shaklee Collagen Powder di bulan Oktober 2013 ini. Sebelum melihat tawaran terbaik ini, mari kita kenal terlebih dahulu apa itu Shaklee Collagen Powder (SCP) dan perbezaannya berbanding kolagen yang ada di muka bumi, di pasaran terbuka.

SCP mengandungi Lactobacillus Achidophilus iaitu sejenis Bakteria Baik yang membantu Sistem Penghadaman kita. Bakteria ini berfungsi untuk mendiami usus kita dan Tidak Membenarkan mana-mana bakteria berbahaya berkumpul disana. Ia bertindak Membersihkan Usus (Detox) dan Merangsang Sistem Imun untuk berfungsi dengan lebih baik.

Perkara asas dan utama untuk mendapatkan Kulit Cantik, Bersih dan Berseri perlu dimulai dengan proses Detox untuk memastikan Penyerapan Kolagen dengan Lebih Baik. Jadi dengan SCP, segalanya lengkap hanya dengan 1 Sachet sehari sahaja. Sambil Detox, pengguna juga akan mendapat kulit yang cantik, bersih dan berseri.

Oleh itu, Shaklee dengan bangganya menawarkan Promosi Beli 6 Kotak Percuma 1 Kotak. Selain itu, banyak lagi kelebihan dengan pembelian ini. Secara automatiknya, pembeli Set Promosi Oktober ini akan mendapat secara pakej seperti berikut :-
Percuma 1 Kotak Shaklee Collagen Powder
Percuma CoQHealthPlus 1 botol
Percuma Keahlian
Percuma Penghantaran
Bonus dibayar pada bulan November
Jimat sehingga RM1000!!!
 
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya 
Irman / Rodiyanah
Shaklee Independant Distributor (878411)
012-8693236
Saya juga menyediakan perkhidmatan untuk pengguna yang berminat di seluruh negeri Sabah, Sarawak dan WP Labuan. Hubungi saya segera untuk tawaran istimewa bulan Oktober ini sahaja!!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?