Fakta Tentang Strok dan Suplemen Cadangan Shaklee

Strok dikenali sebagai 'serangan otak' kerana berlaku apabila aliran darah ke otak terganggu.

Strok merupakan penyakit ke10 yang sering diajukan kepada hospital.

Strok terbahagi kepada 2 jenis, Strok Iskemia iaitu salur darah tersumbat  dan Strok Berdarah yang melibatkan salur darah pecah.

Strok mempunyai simptom-simptom awal seperti raut wajah akan berubah menjadi semakin senget, anggota badan seperti tangan dan kaki mula merasa kebas dan sukar melakukan pergerakan seperti biasa. Pesakit mula mengalami masalah pertuturan seperti pelat, butir bicara tidak terang dan payah untuk bertutur.

Cukup sedikit fakta tentang strok dan apakah suplemen cadangan yang boleh untuk membantu pesakit strok. Sememangnya kita tidak juga boleh bergantung kepada ubat atau suplemen dan percaya sepenuhnya bahawa ubat/suplemen ini mampu mencegah penyakit dan merawat strok. Walaubagaimanapun, kita perlu berusaha dan paling penting pesakit strok sendiri mesti mempunyai semangat untuk kembali normal. Di Shaklee, VIVIX  mempunyai 4 mekanisme yang baik untuk pesakit strok. Salah satu mekanisme VIVIX ialah ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki sellular DNA. Begitu juga dengan pesakit strok. Pemulihan diperlukan untuk memperbaiki dan mendapat sebanyak mungkin kemandirian yang boleh. Jangan tunggu lebih lama lagi, kerana pemulihan awal adalah teramat penting. Lebih cepat terapi pemulihan dilakukan, semakin cepat otak mempelajari semula pergerakan normal. Lebih lama terapi pemulihan dilakukan, lebih sukar bagi penghidap strok untuk pulih. Harga untuk VIVIX ialah RM499.00 untuk Sabah/Sarawak. Penghantaran percuma untuk seluruh Malaysia.

Jika rasa sangsi dan was-was, ataupun mempunyai bajet yang kurang, anda dicadangkan untuk mengambil Omegaguard. Omegaguard adalah minyak ikan yang terbaik di dunia kerana diekstrak dari ikan laut air sejuk.Paling penting ianya bukan dari hati minyak ikan. Ini menjadikan Omegaguard Shaklee adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Bagaimana Omegaguard bagus untuk pesakit strok? Omegaguard mencegah penyakit saluran darah dan strok melalui DHA dan EPA yang boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah, melincirkan saluran darah, dan peredaran darah yang lancar Oleh sebab itu, ianya efektif untuk membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan dileher atau sakit kepala. Harga untuk Omegaguard ialah RM140.00 untuk Sabah/Sarawak.

Berubahlah kepada Shaklee kerana Shaklee ada apa yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee anda ataupun ingain bersama-sama kami dengan kejayaan. Jangan lupa hubungi saya 0128693236 / Diyana 0178322572. Kami berada disekitar Kota Kinabalu, Sandakan. Lahad Datu, terkini Kinabatangan dan insyaAllah akan ada ahli kami di Telupid pula. Sangat teruja untuk menyebarkan Shaklee di seluruh Sabah/Sarawak/ WP Labuan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?