Ada Apa Dengan GLA Complex Shaklee? - Pengedar Aktif Shaklee di Sekitar Sabah, WP Labuan dan Sarawak

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera,
Bulan ini Ogos, seperti yang sedia maklum, Shaklee menawarkan Promosi GLA Complex Shaklee Beli 6 Percuma 1..

Ada Apa Dengan GLA Complex Shaklee?

GLA Complex Shaklee dikatakan pilihan terbaik berbanding EPO. 
Bagi kebanyakan orang, pernyataan ini mungkin bersifat retorik atau sekadar menanam tebu di bibir. Namun mari teliti, bagaimana GLA Complex Shaklee ini dikatakan sebagai pilihan TERBAIK.. 

1. GLA (Gamma Linolenic Acid) memang unsur yang ada dalam setiap EPO. Tapi istimewanya GLA Complex Shaklee ni ianya diekstrak dari bunga borage yang mengandungi 3 kali ganda GLA berbanding EPO yang berada dalam pasaran. Tidak hairanlah bunga borage dikatakan sumber asli GLA terbaik kerana mempunyai kandungan GLA yang berkepekatan tinggi dan berkualiti.

2. Borage juga terbukti secara klinikal 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti iaitu kemampuannya menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu badan dengan lebih sempurna.

3. Tahukah anda bahawa GLA dipercayai 3 kali lebih berkesan dari EPO!

4. Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA, sumber terbaik Omega-6 dan digabung dengan minyak bunga matahari dan vitamin E untuk lebih stabil dan lebih berkesan.
 
Oleh itu, sempena dengan promosi bulan Ogos ini, apa kata anda beralih dan mencubanya terlebih dahulu. Hanya di bulan Ogos ini.
 
Namun, keputusan bijak terletak di tangan anda. Saya hanya mencadangkan pilihan yang terbaik untuk anda dan keluarga anda. Bagaimana?
 
Hubungi Pengedar Bebas Shaklee pilihan anda, atau boleh terus menghubungi talian yang sedia ada ini. Sekian, untuk kali ini. Berjumpa lagi di catatan akan datang.
 
Salam Sayang Semua.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?