3 Cadangan Suplemen Shaklee Untuk Denggi

Denggi dikatakan tidak mempunyai penawar. Ianya bergantung kepada imunisasi penghidap denggi dan sekuat mana denggi yang dihidapi nya. Demam denggi berdarah antara yang berbahaya. Justeru jika ada antara pembaca yang sedang membaca catatan ini dan ingin mencuba ikhtiar dengan produk Shaklee, saya akan cadangkan tiga (3) suplemen utama Shaklee ini. iaitu :-

Performance Drink
Nutriferon
Sustained Release Vita C Plus

Performance Drink Shaklee amat bagus dalam mencegah penyahhidratan dan mengurangkan kehausan. Ia juga meningkatkan daya ketahanan badan dan membekalkan tenaga serta daya ketahanan fizikal. Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisma air dalam badan.
Ujian klinikal membuktikan rumusan eksklusif OptiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda dan memberikan tenaga serta memelihara circulation bendalir dalam badan. Rasanya yang masam-masam buah oren sangat sesuai untuk pesakit demam denggi yang berkemungkinan besar hilang selera makan dan minum.

Nutriferon Shaklee
Semasa demam denggi, badan pesakit akan menjadi sangat lemah. Jadi amat penting bagi mereka untuk mengukuhkan sistem imun badan mereka. Interferon di dalam Nutriferon Shaklee terbukti mampu merangsang dan mempertingkatkan sistem imun badan secara keseluruhan dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi badan berfungsi untuk membunuh virus.
Ia juga mengimbangi badan daripada alergi kepada persekitaran dan pencemaran udara, melindungi badan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza dengan berkesan.
Selain itu ia juga meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress dan kelesuan.

Sustained Release Vita C Plus
Nutriferon sangat baik sekiranya diambil bersama dengan Sustained Release Vitamin C Shaklee. Bagi demam denggi, Vitamin C sangat baik kerana ia berfungsi membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik dan membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman. Ia juga mengukuhkan sistem imun dan menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simpton flu dan selsema.
Ia juga boleh memperbaiki simpton pendarahan, lebam kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, serta ruam yang mungkin timbul daripada demam denggi tersebut.
Sekiranya anda atau keluarga anda sudah bebas daripada segala simpton demam denggi ini, kesemua 3 suplemen yang dicadangkan ini masih boleh diambil kerana ia secara asasnya sangat penting kepada sistem imunisasi badan kita.

Hubungi kami untuk mendapatkan Shaklee anda
Irman Rahaban / Rodiyanah Ansau
012 869 3236 / 016 7232572

Pengedar Bebas Shaklee
Pengedar Shaklee Sabah
Pengedar Shaklee Kota Kinabalu
Pengedar Shaklee Sandakan
Pengedar Shaklee Telupid
Pengedar Shaklee Lahad Datu
Pengedar Shaklee Tawau 
SID 878411

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?