Keperluan Harian Dengan Shaklee

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,
KEPERLUAN HARIAN dengan SHAKLEE

Pemakanan yang seimbang dan pelbagai sentiasa dianggap sebagai sumber vitamin dan mineral yang utama dan terbaik untuk badan. Kita sering dinasihati supaya mempelbagaikan makanan yang diambil, namun perkara ini paling sukar dilakukan. Pada hakikatnya, kebanyakan daripada kita lebih kerap mengisi pinggan dan perut dengan makanan segera, makanan diproses dengan kandungan gula, lemak dan garam yang tinggi.

Makanan sedemikian akan menyebabkan kita mengalami masalah jurang pemakanan secara tidak sedar. Oleh itu, tatkala kita seronok menjamu selera dan mendapat kalori yang secukupnya, badan kita mungkin kekurangan nutrien penting yang menyumbang kepada pelbagai kesan negatif terhadap kesihatan.



Nutrien perlu diambil dalam kuantiti yang sesuai, seperti asid lemak Omega-3, keenam-enam jenis vitamin, pelbagai jenis mineral dan protein berkualiti tinggi adalah langkah pertama ke arah merapatkan jurang pemakanan. Di Shaklee, kami mempunyai pelbagai produk yang dapat memenuhi keperluan nutrien tubuh untuk membina badan dan minda yang sihat.

Kredit : Shaklee Today Vol.4/2015 

Hubungi kami untuk mendapatkan Shaklee anda
Irman Rahaban / Rodiyanah Ansau
012 869 3236 / 016 7232572

Pengedar Bebas Shaklee
Pengedar Shaklee Sabah
Pengedar Shaklee Kota Kinabalu
Pengedar Shaklee Sandakan
Pengedar Shaklee Telupid
Pengedar Shaklee Lahad Datu
Pengedar Shaklee Tawau  

SID 878411

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?