Testimoni Set Menyusu Shaklee

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

Hari ini saya kongsikan lagi pengalaman dan testimoni Pengguna Shaklee selepas mengamalkan Set Menyusu Shaklee ini. Pengalaman ini di ulang siar daripada Facebook...

*******************************

DISEMBER 2015
TESTIMONI 53 : SALWA ISHAK
Set Menyusu Shaklee Penyebabnya...
Alhamdulillah.. dengan izin Allah, set menyusu Shaklee bantu melancarkan perjalanan penyusuan saya bersama anak2..
.
Mula kenal Shaklee ketika anak pertama berumur 6 bulan.. saya google, cari vitamin untuk ibu menyusu.. niat saya untuk dapatkan lebih nutrien dlm badan sbb saya tau saya menyusukan anak perlukan berganda2 nutrien. Nutrien untuk diri saya serta anak yg saya susukan..
.
Saya cari vitamin bukan untuk tambah susu yea.. alhamdulillah dengan mengamalkan konsep penyusuan iaitu supply vs demand, bekalan susu anak mencukupi..
.
Tapi apabila saya consume set menyusu Shaklee, perjalanan penyusua jadi lebih indah.. bekalan susu lebih meriah. Sebabnya.. vitamin yg saya ambil bantu memberikan kesihatan yg baik pada saya. Badan lebih bertenaga, mood lebih happy, xde stress2..
.
Bonus pada saya bila saya consume set menyusu Shaklee nie, perubahan ketara juga pada kulit wajah saya.. walaupun saya consume set menyusu tapi dalam masa sama set menyusu ini juga adalah set kecantikan Shaklee.. unik kan vitamin Shaklee nie..
.
Alhamdulillah dari tahun 2010 sehingga sekarang sedang menyusukan anak ketiga, saya masih consume set menyusu Shaklee.. bila anda konsisten mengamalkannya, manfaat lain juga anda akan rasa..
.
Anda consume set menyusu Shaklee, anda boleh teruskan pengambilannya apabila anda mengandung, berpantang dan menyusukan semula.. kan saya kata unik.. sebab tue saya CINTA produk Shaklee.


******************************

Hubungi kami untuk mendapatkan Shaklee anda
Irman Rahaban / Rodiyanah Ansau
012 869 3236 / 016 7232572

Pengedar Bebas Shaklee
Pengedar Shaklee Sabah
Pengedar Shaklee Kota Kinabalu
Pengedar Shaklee Sandakan
Pengedar Shaklee Telupid
Pengedar Shaklee Lahad Datu
Pengedar Shaklee Tawau 
SID 878411

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?