Hadiah Untuk Ibu Beranak

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

Kali ini saya mahu berkongsi tentang hadiah. Hadiah untuk ibu beranak. Ibu yang melahirkan anak. Terutamanya anak pertama.

Tahniah kepada wanita hebat yang melahirkan anak. Anda upgrade lagi dengan satu tahap yang istimewa. Tahap untuk wanita hebat yang terpilih. Anda sangat kuat.

Seringkali ibu2 baru ini akan dikunjungi saudara dan sahabat handai. Dan pastinya ramai akan datang membawa buah tangan.

Perasan tidak buah tangan kebanyakannya untuk anak yang dilahirkan. Jarang yang membawa buah tangan untuk ibunya. Kerana apa? Kerana mereka tidak tahu apa jenis buah tangan yang ingin diberikan.

Maklum saja ibu2 melahirkan anak ini dalam pantang dan banyak yang tidak boleh dimakan. Nampak?

Tapi saya sangat tertarik dengan hadiah yang diberikan oleh seorang kawan di ofis untuk iparnya.

Sebulan sebelum kelahiran anak, sahabat saya ini menghubungi saya tentang suplemen untuk ibu lepas melahirkan anak.

Saya ingatkan untuk dia.. 😁😁😁.

Rupa-rupanya untuk ipar. Wah! Saya kagum dengan sudut pandang beliau. Beliau ingin menghadiahkan Set Berpantang kepada iparnya.

Sudut pandang ini jarang sekali digunakan oleh orang biasa. Ternyata beliau seorang yang hebat!

Maka saya cadangkan beliau ESP dan Ostematrix sahaja.

Kenapa tidak set penuh? Ya saya tahu saya mengedar Shaklee. Tapi saya tidak akan mengambil kesempatan untuk menjual sembarang begitu sahaja. Saya suka pengguna mengamalkan Shaklee sebagai set berpantang mereka.

Tapi memandangkan mereka ini bukanlah pengguna tegar Shaklee, maka lebih baik saya cadangkan ESP dan Ostematrix sahaja. Supaya tujuan utama Set Berpantang ini mencapai objektifnya. Iaitu kembali bertenaga dan tidak lesu semasa proses berpantang ini.

ESP untuk tenaga sepanjang hari.

Manakala Ostematrix untuk tulang2 wanita hebat ini.

Jika anda merasakan posting ini bermanfaat dan memberikan inspirasi, apa kata tekan butang share dan tinggalkan komen.

Pengedar Shaklee Sabah
Pengedar Shaklee Kota Kinabalu
Pengedar Shaklee Sandakan
Pengedar Shaklee Lahad Datu
Pengedar Shaklee Telupid
Pengedar Shaklee Tawau

Irman Rahaban
012.869.3236

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?