Terlalu Banyak Pengedar Shaklee, Bagaimana Memilih Yang Terbaik?

Assalammualaikum,
Petang ni saya hendak kongsikan dilema yang selalu dialami oleh pembeli Shaklee dan ingin berjinak-jinak dengan bisnes Shaklee ini khususnya.

Apakah kriteria yang anda akan pilih sebagai upline anda? Adakah cukup dengan ahli keluarga sahaja, atau kawan sepejabat, bekas kawan sekolah, jiran ataupun bagaimana memilih yang terbaik?

Hendak berjaya pastinya dipengaruhi sedikit sebanyak oleh persekitaran. Pastikan persekitaran kumpulan yang hendak disertai itu mempunyai sokongan yang kuat dan sentiasa positif.

Momentum dalam bisnes ini amat penting dan pastinya sokongan upline menjadi tulang belakang kejayaan bisnes. 

Kedua, pastikan upline anda itu seorang yang mempunyai pengalaman yang lama dalam bisnes Shaklee ini. Buatlah kajian sebelum membuat keputusan untuk memilih kumpulan mana yang hendak disertai. Jika upline anda mempunyai lebih dari satu bisnes, saya cadangkan anda pertimbangkan semula.

Ketiga, upline anda mampu berdiri sendiri dan mampu menjawab setiap persoalan yang anda lontarkan. Ciri ini amat penting kerana anda mestilah dipandu dengan bimbingan yang tepat.

Keempat, cuba lihat facebook, instagram ataupun blog upline tersebut. Jika penuh dengan sawang sahaja maksudnya jarang dikemaskini, anda boleh menilai keupayaan upline tersebut. Begitu juga dengan facebook upline, jika penuh dengan komplen dan post yang sentiasa tidak berpuas hati, anda mungkin boleh pertimbangkan selanjutnya.

Jika anda mencari pengedar Shaklee yang ingin dijadikan sebagai membimbing anda, anda mungkin boleh pertimbangkan saya sebagai mentor anda.

Hubungi saya di watsapp 0128693236.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?