Promosi Berkembar Disember 2014 - Pengedar Shaklee di Seluruh Sabah

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Apa yang anda terfikir dengan poster ini?

Segalanya dinilai dari tindakan bukan cakap kosong

Saya tidak berniat untuk mengulas, sekadar peringatan untuk diri sendiri.

Baiklah Disember ini memang terbaik sebagai penutup tahun 2014. Pelbagai kejutan Shaklee berikan kepada seluruh rakyat Malaysia sebagai menghargai semangat rakyat Malaysia yang inginkan gaya hidup sihat dan selamat.

Sustained Release Vita C Plus + Vita E Complex

Ingat lagi di awal tahun 2014, Shaklee mengumumkan akan penyeragaman harga satu Malaysia. Di kala sebahagian besar harga barang naik, Shaklee pula menyeragamkan harga produk Shaklee. Berita baik ini disambut baik khususnya kami di negeri Sabah, Sarawak dan WP Labuan ini. Apa tidaknya, penjimatan ini bermakna kita dapat menggunakan duit lebih untuk kegunaan lain.

Bersempena dengan penutup tahun 2014 ini, sekali lagi kita dikejutkan. Kali ini Promosi berkembar malah lebih menyeronokkan Promosi Berkembar ini adalah SR Vita C Plus dan Vita E Complex. Dikenali sebagai Vitamin Cantik, Promosi berkembar ini pastinya menggembirakan semua orang khususnya para wanita. Namun lelaki juga tidak diketepikan.

SR Vita C Plus dan Vita E Complex ini adalah vitamin asas lelaki dan wanita.

SR Vita C Plus dan Vita E Complex ini merupakan makanan asas kepada kulit kita. Tetapi jangan salah memilih Vitamin C dan Vitamin E. Anda mesti memilih Vitamin C dan Vitamin E yang membekalkan semua keperluan yang sepatutnya.

SR Vita C Plus Shaklee ini dirumus khas dengan pembebasan berperingkat ataupun Sustained Release. Kenapa perlu pembebasan berperingkat ini. Vitamin C adalah vitamin yang mudah larut dalam air. Vitamin C yang tidak mempunyai sistem ini bermakna pembaziran telah berlaku. Berapa banyak pun tablet Vitamin C yang kita makan, ianya akan larut dan selanjutnya keluar dengan mudah dari tubuh kita.

Itulah antara keunikan SR Vita C Plus Shaklee. Hendak tahu lebih lanjut rahsia dan kelebihan SR Vita C Plus ini? Teruskan mengikuti perkembangan blog ini selanjutnya.

Pengedar Shaklee di Seluruh Sabah.

Saya adalah Pengedar Shaklee yang aktif di negeri Sabah. Saya menyediakan penghantaran COD di sekitar Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.

Selain itu, Pengedar Shaklee kami juga berada di sekitar Sandakan, Telupid, Lahad Datu, Tawau.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?