Selamat Datang Ke Dunia Shaklee

Assalammualaikum dan selamat sejahtera,

Tahniah kepada anda. Anda berjaya menemui blog Jom Sehat Sekaki ini kerana anda dan saya mempunyai niat dan tujuan yang sama. Dan percayalah ini bukan kebetulan.



Malam ketika catatan ini ditulis, saya seperti anda yang sedang membaca. Mungkin anda membaca dalam keadaan santai. Mungkin juga anda sedang menunggu kawan atau kekasih di sebuah restoran makanan segera. Atau mungkin ketika ini, anda sedang menunggu giliran nombor anda akan dipanggil untuk dilayan. Atau juga ketika ini anda sedang menunggu penerbangan anda untuk bercuti. Atau apapun saya mebdoakan anda akan sentiasa sihat dan ceria.

Ya apa guna sedih? Kesedihan tidak dapat mengubah hakikat tersebut. Tarik nafas dan Selamat Datang Ke Dunia Shaklee.

Sebaik anda membaca halaman ini, anda telah dijemput untuk mencipta kisah kejayaan anda sendiri bersama saya dan Shaklee.

Sepertimana falsafah pengasas Shaklee, Dr.Forrest C. Shaklee "Penentu masa depan terbaik anda adalah diri anda sendiri".

Di dalam al-quran sendiri, kita dituntut untuk mengubah nasib sendiri. Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum melainkan mereka sendiri mengubah nya.

Maka dengan itu, sekali lagi saya mengalu-alukan kesudian anda membaca sehingga ke noktah terakhir catatan ini. Selamat Datang Ke Dunia Shaklee.

Sebuah dunia yang bersandarkan Ketulenan, Keberkesanan,  Prestasi, Handal dan lebih penting BUKTI nyata selama lebih setengah abad. Ya setengah abad bukan suatu masa yang singkat. Apatah lagi untuk mengekalkan kualiti tinggi. Hanya yang benar ikhlas mengekalkan kualiti tinggi ini.



Bagi anda yang mungkin baru mengenali Shaklee, saya ingin maklumkan kepada anda bahawa Shaklee adalah peneraju syarikat bernutrisi semulajadi yang unggul.

Bersama saya dan Shaklee untuk memulakan dengan memperbaharui semangat anda untuk tahun lebih menarik Tahun 2015!!

Untuk anda, yang sudah pun bersedia untuk berubah! Hubungi saya untuk konsultansi yang benar-benar hebat ini.

Salam Hormat,

Irman Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee Terbaik
0128693236

Kawasan Kota Kinabalu, Sabah.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?