Dear December, Please Be Awesome To Us

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Wow tajuk bukan alang-alang cakap omputih lagi. Disember hadir selepas pengunduran November. Semalam meluangkan masa menghadiri Master Coordinator Celebration di Pacific Sutera, Kota Kinabalu. Meraikan Master Usharani, seorang wanita yang diuji dengan anak yang mengalami sakit kronik.

Sebelum itu, keraian dimulakan dengan Master Parade, para master yang hadir masuk di kapet merah dengan tepukan dan bunyi wisel.. wow sungguh teruja dengan suasana begini dan akhir sekali perarakan masuk Master yang diraikan merangkap VVIP pada hari itu. Seperti hendak menangis sebak melihat Master Usha masuk bersama anak-anak. Tahniah!!

Mascel ini bukan sekadar meraikan sahaja, tetapi seperti yang pernah dikatakan oleh semua orang yang berada di dalam grup Shaklee kami, ia penuh dengan Sharing dan Inspiration. Semuanya dengan tips hebat kongsikan apa yang kita perolehi dengan menggunakan Shaklee.

Darilah perkongsian Mr. Victor Lim, Presiden Shaklee Malaysia, kemudian Master Gopal dan akhirnya Master Usha. Daripada Mr.Victor, kita berkongsi misi yang sama. Kita inginkan kesihatan yang lebih baik dari semalam dan akan datang. Kita inginkan kesihatan untuk orang kita sayang. Kita inginkan kesihatan untuk orang di sekeliling kita. Maka itu, kongsikan kebaikan itu.

Master Gopal juga berkenalan dengan Master Usha dengan perkongsian produk Shaklee. Apalagi ketika itu, anak Master Usha yang ketiga mengalami sakit kronik. Lalu apa yang dikongsikan Master Gopal, supaya Master Usha menukar semua produk pembersihan dirumah kepada Set Home Cleaning Shaklee (Basic H2, Get Clean Dish Wash, Fresh Laundry Concentrate Powder, Soft Fabric Concentrate).

jika anda berada di sekitar Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu, Tawau ataupun dimana sahaja anda berada dan ingin mendapatkan produk Shaklee, hubungi terus kami.

Apa yang menariknya,  Master Usha mengikut nasihat tersebut selain daripada vitamin Shaklee sebagai makanan vitamin keluarganya. Dan Alhamdulillah, menurut Master Usha, tidak berapa lama kemudian, dia nampak perubahan ketara dengan anaknya. Tidur Yang Lena dan Tiada lagi bunyi nafas yang teruk. Mungkin kisah ini ada menyimpang dari kisah asal, tetapi itulah yang saya dengar daripada perkongsian Master Usha. 

Dan akhir sekali, giliran Master Usha pula berkongsi TIPS kejayaan ini adalah Duplicate orang yang sudah berjaya. Selain itu, jangan putus asa kerana kita tidak tahu apa yang ada dihadapan kita.

Daripada majlis yang berlangsung hanya dua jam ini, banyak yang saya perolehi dan kongsikan bersama anda.

jika anda ingin bersama kami merealisasikan mimpi dan impian besar anda, terus saja capai telefon dan hubungi kami Pengedar Shaklee di seluruh Sabah.

TIPS KEJAYAAN
  1. BERKONGSI manfaat dan kebaikan produk Shaklee
  2. DUPLICATE atau tiru semua yang dilakukan oleh orang yang telah berjaya.
  3. JANGAN PUTUS ASA dengan apa yang berlaku sekarang, tanpa ujian kita tidak tahu sejauh mana kuatnya kita.

Saya telah berkecimpung dalam Shaklee ini selama Setahun Enam Bulan dan saya mempunyai lebih 50 orang susur galur yang hebat. Anda juga boleh menyertai susur galur ini. InsyaAllah saya akan mencuba untuk membantu anda. Itupun kalau anda hendak. Sebab saya tidak punya kuasa untuk mengarahkan anda untuk berubah dan mengubah hidup anda. Semuanya bermula dari kesedaran anda sendiri.
Jika anda membuat keputusan untuk bersama kami, Hubungi saya Pengedar Shaklee yang aktif di sekitar Kota Kinabalu dan seluruh Sabah. Penyediaan penghantaran terus ke rumah (COD) juga saya buat di sekitar Kota Kinabalu sehinggalah Tuaran dan Papar.
Sempena Disember ini juga, Shaklee menawarkan Promosi berkembar Sustained Release Vita C Plus dan Vita E Complex. Kedua-dua produk ini dikenali sebagai Set Cantik Shaklee. Ingin mengetahui lebih lanjut kedua-dua produk ini?

Vita C dan Vita E adalah Set Asas Cantik

Hubungi saya Pengedar Shaklee yang aktif di sekitar Kota Kinabalu dan seluruh Sabah. Sememangnya Disember hadir dengan tanda bahawa bulan ini sangat awesome dan fantastic! Setakat ini dulu buat masa ini, saya akan sambung insyaAllah esok ok.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?