Ceria Kanak-Kanak Dengan Produk Shaklee

Ceria Kanak- kanak

inginkah anda saya cadangkan produk shaklee yang sesuai untuk anak- anak seawal umur 1tahun?



Anak saya mula menggunakan ketiga- tiga produk ini sejak Mei 2013, dan sehingga kini perkembangan dan pertumbuhan anak saya.

Diakui ianya bukan mengambil masa sebulan dua untuk nampak positif tersebut. Pernah juga mendapat sindiran dari keluarga dan sahabat handai bilamana anak sakit dan pertumbuhannya tidak berkembang tetapi saya gagahi juga.

Alhamdulillah saya tidak pernah berhenti untuk terus menggunakan 3 produk ini kerana shaklee adalah syarikat yang unggul dalam penyediaan suplemen. Shaklee bukan syarikat yang baru lahir. Dan saya percaya shaklee juga hanya menghasilkan suplemen yang berkualiti dan berkelas tinggi.

Anda ingin seiringan dengan saya? Hubungi 0128693236 sekarang untuk tawaran terbaik untuk 3 produk shaklee ini.

Set shaklee kanak - kanak ini terdiri daripada:-
Omegaguard
Chewable Vita C Plus

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?