Testimoni Sendiri Tentang Omegaguard Shaklee dan Resdung

Saya mempunyai masalah resdung yang agak sensitif juga. Bila membersihkan rumah yang berhabuk, saya pasti akan bersin yang akhirnya membawa kepada hidung tersumbat dan berhingus.
Apabila bangun pagi, selepas mandi, perubahan daripada sejuk kepada panas, saya akan mengalami bersin yang kuat. Apabila masuk pejabat, saya akan bersin lagi disebabkan perubahan daripada cuaca panas kepada keadaan pejabat yang sejuk. Begitu juga jika saya minum air kosong / air sejuk, saya akan bersin lagi berkali-kali.

Omegaguard Shaklee
Omegaguard Shaklee
Permasalahan ini saya pasti bukan saya sahaja yang hadapi. Ramai orang diluar sana yang turut mengalaminya. Sehingga satu peringkat, merasakan bersin ini adalah normal dan tidak ada penawarnya. Ini bukan penyakit bagi sesetengah orang yang sudah biasa. Namun tahukah anda, sebenarnya masalah ini boleh dikurangkan kalaupun tidak dihapuskan sepenuhnya.

Inilah masalah yang saya hadapi. Sehinggalah saya mengambil dan mengamalkan satu produk Shaklee yang saya pasti keberkesanannya iaitu Omegaguard Shaklee. Pada awal perkenalan saya dengan Shaklee ini, Omegaguard hanya dimakan oleh anak saya. Omegaguard Shaklee ini yang kaya dengan Omega-3 sangat penting untuk perkembangan minda anak-anak. Sehinggalah saya sendiri mencuba untuk memakannya. Di minggu pertama, saya tidak perasan yang saya tidak lagi bersin selepas mandi pagi. Begitu juga selepas saya membersihkan habuk di kipas siling. Saya tidak lagi terganggu dengan hidung tersumbat ataupun hingus mengalir yang tidak berpenghujung.

Omegaguard Shaklee
8 Fungsi Omegaguard Yang WAJIB Diketahui


Alhamdulillah, saya pernah mencuba untuk tidak mengambil Omegaguard ini. Dan selepas beberapa ketika, saya merasakan masalah saya kembali berulang. Dan akhirnya, saya kembali mengamalkan Omegaguard Shaklee ini. 

Alhamdulillah saya kembali bebas dari masalah bersin yang melampau dan hidung tersumbat disebabkan resdung saya ini.

Kami adalah Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.
Kami juga menyediakan penghantaran tunai di sekitar Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.
Kami juga pengedar Shaklee di Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu dan negeri Sabah secara khusus dan seluruh Malaysia secara amnya. Penghantaran di Semenanjung Malaysia adalah RM15 dan di sekitar Sabah adalah RM20.
Hubungi saya Irman Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012 869 3236
COD Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.
 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?