6 Suplemen dari Shaklee Untuk Menyusukan Anak

Ramai ibu menyusu mengalami masalah kekurangan susu untuk menyusukan anak. Kerapkali ini juga menjadi tiket utama ibu menyusu ini menjadikan susu formula sebagai ganti.

Berapa ramai antara ibu menyusu yang bersungguh mencari penyelesaian untuk masalah ini?

Apa kata ibu menyusu di luar sana yang mengalami masalah kekurangan susu ini mencuba dengan ikhtiar suplemen daripada Shaklee ini.

CADANGAN SUPPLEMEN IBU MENYUSU


VITALEA @ MULTIVITAMIN WITH IRON
Untuk memastikan keperluan vitamin dan galian harian dipenuhi. Pada masa kini, pengambilan makanan seharian tidak dapat memenuhi keperluan zat dan vitamin yang diperlukan tubuh. Apa uniknya Vitalea Shaklee ini? Ianya mengandungi iron formula yang sangat penting bagi tubuh.

B-COMPLEX
Lengkap dengan 8 kumpulan Vitamin B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus dan emosi lebih stabil. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam.

VITAMIN C
Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan dan meningkatkan kandungan antibodi dalam susu ibu. Meningkatkan kadar penyerapan zat besi dalam tubuh.

ALFALFA
Si Raja Herba, membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu.Meningkatkan khasiat dalam susu ibu kerana Alfalfa mempunyai 1001 khasiat . Turut membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih berlemak.

OSTEMATRIX/KALSIUM
Kalsium penting untuk bina darah, bina tulang, gigi dan saraf dalam tubuh manusia. Bagi ibu-ibu yang tidak menjaga dan mementingkan pengambilan kalsium dalam diet harian, maka kalsium untuk penghasilan susu ibu akan diserap dari simpanan tubuh ibu.
Jika kalsium ini tidak digantikan maka ibu akan mengalami risiko osteoporosis, sakit kaki dan belakang, mudah letih dan lesu. Sesetengah ibu akan mengalami kerunduman susu semasa haid, dan ini adalah kerana ibu kekurangan kalsium.

ESP – SOY PROTEIN ISOLATE POWDER
Komposisi vitamin utama dalam susu ibu ialah protein. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Protein juga diperlukan untuk membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga. Pengambilan ESP dapat memekatkan susu ibu. Selain itu dapat membantu menahan rasa lapar kerana ibu menyusu akan kerap berasa lapar dan memberi tenaga berterusan.

Hubungi saya Pengedar Shaklee untuk mendapatkan Shaklee anda. 

Promosi ESP Shaklee ini adalah sah sehingga 30 September 2016 sahaja.

Saya mengedar Shaklee dan ESP Shaklee untuk pengguna di sekitar Kota Kinabalu dan Sandakan. 

Saya juga menyediakan penghantaran ke seluruh negeri Sabah melalui khidmat kiriman melalui bas untuk mereka yang berada di seluruh negeri Sabah. 

Pengedar Shaklee Sabah-  012 869 3236
Pengedar Shaklee Sabah- 012 869 3236
Pengedar Shaklee Sabah- 012 869 3236

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?