Set Berpantang dan Menyusu Shaklee

KHASIAT DAN KEBAIKAN SET BERPANTANG DAN MENYUSU SHAKLEE


Multivitamin lengkap dengan 12 vitamin dan 7 mineral yang diperlukan oleh tubuh badan seharian. Dalam masa berpantang ini, kadang-kala kita tidak akan segala vitamin yang diperlukan tubuh kerana berpantang makan. Uniknya Vita-lea Shaklee ini diformulasi dengan iron yang sangat diperlukan tubuh selepas bersalin kerana ibu-ibu akan kehilangan darah yang banyak.

Bertindak sebagai anti stress, mengelakkan kemurungan (meroyan) dan menstabilkan hormon

Sangat penting untuk menyembuhkan luka, pembentukan kolagen dan memperbaiki tisu-tisu yang rosak ketika bersalin.

Membantu mempercepatkan penyembuhan luka terutama luka dalaman (rahim)Mengurangkan masalah keguguran rambut yang sinonim pada ibu-ibu selepas bersalin.

OSTEMATRIX
Ianya bukan sekadar kalsium. Membantu mengatasi sakit belakang yang kerap dialami ibu-ibu selepas bersalin, membantu sistem pelawasan dan atasi sembelit. Ia juga membantu mengelakkan susu merudum semasa period. 

Ia memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu, dan membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama. Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu. Apa bezanya soya Shaklee ini dengan soya lain yang berada di pasaran? Soya Shaklee adalah NON-GMO soy. Ia juga dibasuh TANPA menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi.

Hubungi saya Pengedar Shaklee untuk mendapatkan ESP Shaklee anda. 

Promosi ESP Shaklee ini adalah sah sehingga 30 September 2016 sahaja.

Saya mengedar Shaklee dan ESP Shaklee untuk pengguna di sekitar Kota Kinabalu dan Sandakan. 

Saya juga menyediakan penghantaran ke seluruh negeri Sabah melalui khidmat kiriman melalui bas untuk mereka yang berada di seluruh negeri Sabah. 

Pengedar Shaklee Sabah- 012 869 3236
Pengedar Shaklee Sabah- 012 869 3236
Pengedar Shaklee Sabah- 012 869 3236

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?