AJHT Adalah Produk Yang Paling Saya Suka

Sebagai seorang yang semakin aktif berlari Marathon, saya harus akui bahawa Advanced Joint Health Tablet (AJHT) adalah produk yang paling saya suka.

Semua harus mengakui dan menyedari bahawa lutut khususnya adalah sendi yang penting kepada kita.

Pernahkah anda merasa sakitnya tempurung lutut bila tersadung penjuru meja?

Dan peritnya tidak terhenti disitu. Sehari dua selepas itu, kita berjalan dengan mata terpejam menahan sakit lutut. Berjalan pula perlahan dari biasa. Kadang-kadang berjalan terkedek-kedek. Malah ada yang sampai mengheret kaki kerana tidak mahu pergerakan yang banyak kepada lutut.

Pernah?

Jika pernah, tahniah kerana anda selangkah dekat dengan Advanced Joint Health Tablet (AJHT) ini. Saya sendiri setelah mengamalkan AJHT ini, saya merasa kesannya yang pantas. Bukan juga kerana saya mengedarkan AJHT ini, tetapi saya sendiri menggunakannya. Sebab itu, saya paling suka dengan AJHT.

Tidak semua yang menyukainya, tetapi setiap orang lain pandangan. Justeru, mari ruangkan sedikit lagi masa anda untuk meleret pandangan ke bawah lagi sikit dan ketahuilah manfaat AJHT yang mungkin anda berkenan. Selamat Menonton.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet direka khas untuk sendi. Antara manfaat AJHT ini adalah :-

  1. menyokong keselesaan sendi
  2. membantu kekalkan tulang rawan
  3. memelihara tisu penyambung yang sihat
  4. melancarkan pergerakan harian
  5. Sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal tau)
  6. menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
  7. Anti radang semulajadi
  8. Dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
  9. Memberi kekuatan kepada struktur sendi
  10. bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan, juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?