Promosi Mealshake - Muslihat Serampang Dua Mata

Assalammualaikum dan selamat sejahtera,

Alhamdulillah nampaknya Shaklee Malaysia benar-benar meneruskan legasi Dr . Forrest C Shaklee iaitu menolong orang untuk menolong orang lain.

Buktinya bulan September ini, Shaklee menawarkan DUA produk promosi.

Satu Shaklee Collagen Powder iaitu Promosi Beli 6 PERCUMA 1 kotak Shaklee Collagen Powder.  Setiap kotak mengandungi 15 sacet. Bermakna anda setiap bulan, anda memerlukan 2kotak Shaklee Collagen Powder sahaja.

Promosi yang kedua yang ditawarkan Shaklee ialah Mealshake.  Ala yang produk paling mesra pengguna tu. Yang menjadi minuman nutrisi penting untuk kanak-kanak malahan seisi keluarga. Apa yang lebih mengejutkan, TAWARAN BELI 3 PERCUMA 1 ini belum pernah dibuat. Saya percaya dan melalui maklumbalas orang ramai, ini merupakan sejarah di Shaklee.

Setelah beberapa ketika, Shaklee pun mengumumkan bahawa sebahagian hasil pembelian Promo Mealshake ni akan diberikan kepada orang-orang miskin.

ini yang membuat saya kagum dengan Shaklee.  Muslihat Mealshake ini nampaknya bukan sekadar sia-sia, tetapi bersebab. Disatu sudut kami sebagai Pengedar Bebas Shaklee ini diberikan keringanan untuk membeli satu set Mealshake dengan 3 tong PERCUMA 1 TONG.

Manakala di satu sudut, Shaklee mengajak pengedar Shaklee untuk membuat amal samada sedar atau tidak.

Jadi apa tunggu lagi. Inilah masa yang paling sesuai.

Hubungi saya Irman Rahaban
Pengedar Bebas Shaklee
012 869 3236

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?