Pemakanan Yang Betul Bermula Dalam Rumah

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera,

Kepada semua pengunjung blog Jom Sehat Sekaki. Semoga anda semua dilimpahi rahmat dan kasih sayang Allah swt.

Dewasa ini, Ibu bapa berhadapan dengan cabaran yang hebat dalam menyediakan makanan sihat dalam masa yang singkat. Dengan gaya hidup yang tinggal di apartmen atau rumah bertingkat, kita terhalang dari bercucuk tanam seperti yang dilakukan orang terdahulu. 

Ini membawa kepada pengambilan makanan yang diproses di kilang seperti makanan dalam tin, plastik, sedia untuk dimasak atau kerap makan di luar melalui francais rantaian makanan segera yang pelbagai.  

Satu kajian mendedahkan bahawa lebih daripada 80% daripada ibu bapa membawa anak-anak mereka untuk makan di rangkaian makanan segera sekurang-kurangnya sekali seminggu!!

Menetapkan peringkat untuk pemakanan yang baik bermula tepat di meja anda - Doktor pakar

Justeru, bagaimana untuk kita mengatasi permasalahan ini?

Mahukah anda jika saya cadangkan pengambilan Mealshake Shaklee ? Mealshake yang dipenuhi dengan 19 mineral dan vitamin penting untuk pertumbuhan anak-anak dari umur 1 tahun lagi.

Kenapa saya cadangkan Mealshake? 
Sebab anak saya minum Mealshake ini. Isteri saya juga minum Mealshake. Saya juga minum Mealshake. Kami sekeluarga minum Mealshake ini.

Untuk keperluan kami bertiga anak-beranak, setong Mealshake ini mampu bertahan sehingga 2 bulan! Sangat berbaloi dengan harganya yang mampu milik. 

Namun, terus-terang saya katakan jika anda seorang yang sangat kedekut untuk melabur dalam bidang kesihatan anak-anak, setong Mealshake ini amat mahal harganya.


Promosi Beli 3 PERCUMA 1 Mealshake pun tiada keistimewaan jika anda sebahagian orang yang saya sebutkan ini.

Percayalah, tanya diri anda sekarang. Anda kategori mana?

Salam Sayang dari Kota Kinabalu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?