3R Carnival & International Marathon

3R Marathon menjadi marathon kelima dalam sejarah saya berkecimpung dengan larian sebegini. Marathon yang diadakan di Putrajaya ini mengambil masa 7 Jam 4 Minit untuk saya habiskan. Alhamdulillah yang penting larian dapat dihabiskan walaupun pada larian kali ini, lutut terasa sedikit sakit.



Larian kali ini juga saya tidak keseorangan sebaliknya saya ditemani kawan yang pertama kali menjejakkan kaki di Kuala Lumpur. Kami sama-sama menamatkan larian dengan catatan masa yang hampir sama walaupun dia menghabiskan larian awal sedikit dari saya.



Dalam larian sejauh 42KM ini pastinya saya tidak ingin mengambil risiko terhadap diri saya khususnya kaki dan lutut. Maka sebelum berlari saya suda memakan 2 biji AJHT, 4 biji Ostematrix, 2 biji B Complex dan 2 biji SR Vita C Plus. Inilah rutin saya dan Shaklee.

Jika anda ingin mendapatkan Shaklee untuk membantu stamina dan memberikan sedikit booster, anda boleh menghubungi saya untuk info dan penghantaran sekitar Kota Kinabalu dan seluruh Sabah.

Semasa joging atau lari di Tanjung Lipat, Likas ataupun di Perdana Park, Tanjung Aru saya akan mempersiapkan diri dengan 2 biji AJHT dan selepas joging atau lari saya akan meminum Performance Drink.

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Sabah

Minuman Tenaga Menggantikan Tenaga Yang Hilang Semasa Bersukan - Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Sabah
Anda juga boleh menikmati Harga Ahli dengan mendaftar Shaklee dan keahlian ini adalah untuk sepanjang hayat dan tidak perlu diperbaharui. Ingin menjadi ahli Shaklee, kami sedia datang ke rumah anda di sekitar Kota Kinabalu.

Daftarlah diri sebagai ahli Shaklee sekarang dengan kami Pengedar Shaklee Sabah.

Shaklee bukan sekadar makanan tambahan atau suplemen yang berorientasi keuntungan semata-mata. Lebih jauh daripada itu, Shaklee membawa semua orang untuk meningkatkan tahap kesihatan ke satu tahap yang lebih baik.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?