Vitamin Shaklee Untuk Para Wanita - Pengedar Shaklee Kota Kinabalu dan Seluruh Sabah

Banyak syarikat vitamin  menghasilkan pelbagai multivitamin yang direka khusus untuk wanita. Multivitamin Wanita mempunyai kandungan vitamin yang lebih tinggi daripada sesetengah vitamin seperti vitamin D dan kalsium - untuk memenuhi keperluan wanita, seperti membina tulang yang kuat untuk memerangi osteoporosis.
Antioksidan
Pengedar Carotomax Shaklee Kota Kinabalu dan Seluruh Sabah - 0128693236
Menurut Centrum, wanita perlu antioksidan seperti vitamin A, C dan E untuk membantu menyokong imuniti mereka dengan melawan molekul berbahaya yang dipanggil radikal bebas, yang boleh menyebabkan penyakit seperti kanser. Di samping itu, vitamin A, C dan E berfungsi dengan Biotin vitamin dan beta-karotena untuk membantu kulit, rambut, kuku dan kekal sihat. 
B Vitamin
Pengedar B Complex Shaklee Kota Kinabalu dan Seluruh Sabah - 0128693236
Vitamin A memerlukan dos yang mencukupi vitamin B jika anda menggunakan ia untuk menyokong gaya hidup yang aktif. Di samping itu, wanita yang menghabiskan sejumlah besar masa bekerja di luar memerlukan elektrolit tambahan seperti kalium, yang membantu badan anda mengawal cecair. 
Folic Acid and Iron
Pengedar Vitalea Shaklee Kota Kinabalu dan Seluruh Sabah - 0128693236
Besi merupakan mineral yang penting untuk membantu menyokong kitaran haid yang sihat. Di samping itu, multivitamin anda harus mempunyai vitamin asid folik, untuk meningkatkan kesihatan reproduktif, walaupun anda tidak hamil atau cuba untuk hamil. 
Vitamin D
Pengedar Ostematrix Shaklee Kota Kinabalu dan Seluruh Sabah - 0128693236
Vitamin D menyokong pelbagai proses dalam badan anda, tetapi menurut One-a-Day, ia menyokong kesihatan payudara di kalangan wanita. Di samping itu, vitamin D mengawal tahap kalsium dalam badan anda dan membantu dalam penyerapan kalsium, menjadikan ia penting untuk kesihatan tulang. Mineral tambahan seperti kalsium dan magnesium dapat mengelakkan kehilangan jisim tulang - amat penting bagi wanita berisiko untuk osteoporosis pasca menopaus.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?