Lahirnya Permata Hati 30 Mac 2015

Alhamdulillah syukur ya Allah..

watsapp dari isteri pada jam 3 pagi memaklumkan lahir nya seorang lagi Permata Hati kami. Kali ini Allah menganugerahkan kami seorang mujahidah.

Sebak nya sebaik sahaja membaca mesej tersebut. Mujahidah seberat 2.8Kg ini lahir pada jam 2.34 pagi. Alhamdulillah semuanya dipermudahkan. Ya mudah sebab bukan aku yang menanggungnya. Isteri tercinta mula bertarung menahan kesakitan seawal jam10 malam. Air mata kesakitan hanya mampu aku kesat. Itu saja yang mampu aku bantu. Sejak itu aku tidur ayam dan setiap masa bertanya adakah sudah sampai masanya untuk ke hospital dan betapa kuatnya isteri masih mampu menahan. Lebih kurang jam 12 malam, aku menawarkan untuk menuang ESP dan Mealshake.  Selepas minum aku tanya lagi mau ke hospital? Katanya belum lagi.

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu , Sandakan, Telupid, Lahad Datu

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu , Sandakan, Telupid, Lahad Datu

Lebih kurang jam 1 pagi aku tanya lagi mau ke hospital dan kali ni tidak menjawab maksudnya ya la mungkin. Aku bangunkan mama dan bapa bagitau mahu ke hospital.  Aku masuk bilik dan kali ini aku berikan 2 biji B Complex Shaklee dan 2 biji Vita C Plus Shaklee.

Jam 2 pagi sampai di hospital terus mama temankan sampai ke bilik bersalin. Dan mama cakap nanti datang balik jam 3. Aku tidak dapat tidur memikirkan isteri sedang bertarung sendirian di bilik bersalin.

Alhamdulillah syukur ya Allah memberikan kami kepercayaan untuk menjaga amanahMu ini.

Sepanjang tempoh mengandung isteri mengamalkan Set Mengandung Shaklee yang terdiri dari:-

Vitalea
B Complex
SR Vita C Plus
Ostematrix
ESP
Mealshake

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu , Sandakan, Telupid, Lahad Datu
Doktor yang merawat isteri juga tidak menghalang isteri menggunakan Shaklee sebagai amalan sepanjang mengandung. Isteri tidak pernah mengambil ubat yang dibekalkan oleh klinik sepanjang mengandung anak yang kedua ini.

Salah satu yang aku perasan, isteri tidak lagi menggunakan tepung susu yang selalu diambil oleh ibu mengandung sebaliknya memadai menggunakan ESP Shaklee dan Mealshake Shaklee. Jika anda sering lemas dan lemah di siang hari jangan lupa ambil Vitalea.  Jika anda sukar untuk tidur di malam hari amalkan Ostematrix Shaklee 4 biji sehari sebelum tidur.

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu , Sandakan, Telupid, Lahad Datu

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu , Sandakan, Telupid, Lahad Datu
Dan selepas sahaja bersalin pun, isteri masih lagi meneruskan Set Bersalin dengan tambahan Zinc Complex Shaklee.

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu , Sandakan, Telupid, Lahad Datu

Alhamdulillah mujahidah kami cantik dan mulus kulitnya. Anak kedua ini seperti juga abangnya tidak ada kuning semenjak lahir dan isteri tidak menerima jahitan selepas bersalin. Mungkin ada yang kata bayi kami kecil dan kami bersyukur itu juga anugerah Allah.

Farhan (3 Tahun) pengguna Shaklee sejak berumur Setahun 4 Bulan dan adiknya Rai Fatihah pengguna Shaklee sejak dari dalam kandungan ibunya.

InsyaAllah isteri terus mengamalkan suplemen Shaklee untuk yang seterusnya. Kami yakin Shaklee memberikan yang terbaik bukan sahaja untuk isteri dan bayi, bahkan luaran juga jelas kelihatan. Kami adalah pengguna Shaklee dan juga Pengedar Shaklee yang aktif sekitar Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu.

Jika anda berminat mengamalkan produk Shaklee samada ketika mengandung, berpantang bersalin dan menyusukan bayi, anda boleh mendapat kan konsultansi dari kami.

Kami menyediakan penghantaran ke seluruh Malaysia dan penghantaran terus ke rumah anda di sekitar Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu dan seluruh Sabah.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?