Promosi Bulan April Shaklee Masih Berlangsung - Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu

Assalammualaikum dan selamat sejahtera,

Bulan April menjanjikan promosi menarik untuk semua rakyat Malaysia yang inginkan terbaik untuk diri sendiri,  keluarga dan orang sekeliling.

Kami adalah Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu.

Kami menyediakan penghantaran tunai di sekitar Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.

Terutama dengan Promosi Bulan April ini.

Jika anda belum mengetahui Promosi Bulan April,  teruskan membaca catatan ini sehingga habis

Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu

Shaklee menawarkan promosi terbaik bulan April. Promosi Bulan April mungkin juga dikenali sebagai mempromosikan gaya hidup yang lebih sihat dan ringan.
Jika anda menyayangi diri anda, dan anda serius untuk mencapai salah satu impian 2015 iaitu ingin mengurangkan berat badan, saya amat menyarankan anda rebut peluang ini.

Set Pengurusan Berat Badan Shaklee terdiri daripada :-
1 ) Lecithin
2) Alfalfa Complex
3) Cinch Shake Mix
4) Cinch Teamix

Promosi Shaklee Bulan April
Pengedar Shaklee Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu

Dan.... inilah yang terbaik

Bulan April,  Shaklee menawarkan promosi menarik untuk Lecithin dan Cinch Shake Mix.

Beli Lecithin 7 Botol dengan harga 6 Botol ( atau lebih biasa disebut Beli 6 PERCUMA 1 BOTOL ) atau BELI 2 BOTOL LECITHIN DISKAUN 5 %.

dan...

Beli Cinch Shake Mix ( Cafe latte ) atau (Chocolate ) 4 tong dengan harga 3 tong ( atau lebih biasa disebut Beli 3 PERCUMA 1 TONG)...

Pengedar Shaklee Kota KInabalu, Sandakan, Lahad Datu, Telupid

Diwaktu pelaksanaan GST ini melanda rakyat Malaysia,  kita harus pandang ke depan dan tidak perlu meratapi masalah ini. Di depan kita, lebih besar dugaan jika kita tidak menjaga kesihatan ataupun menjaga gaya hidup sihat.

CADANGAN

Jika anda serius untuk melihat masa depan anda, saya amat menyarabjan anda mencuba Set Pengurusan Berat Badan Shaklee ini.  Kami akan memudahkan urusan anda, terutana jika anda tinggal di sekitar Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar.

Kami menyediakan penghantaran tunai di sekitar Kota Kinabalu sehingga Tuaran dan Papar dengan PENGHANTARAN PERCUMA... Anda hanya perlu mengesahkan Set Pengurusan Berat Badan ini ( terdiri daripada Lecithin (7 Botol), Cinch Shake Mix perisa Cafe Latte atau Chocolate (4 tong) , Alfalfa Complex 770 tablet, dan Cinch Teamix ) dengan menaip SPBB dan hantar ke 0128693236 . Kami akan menghubungi anda untuk butiran selanjutnya.

Dan yang menariknya anda akan mendapat keahlian SECARA PERCUMA juga.. Hanya jika anda benar benar inginkan masa depan yang sihat dan berkualiti.

Shaklee adalah syarikat suplemen yang terbukti berkualiti sejak dulu lagi.

AMARAN

Shaklee tidak menjanjikan pulangan dan hasil dalam tempoh yang SINGKAT sebagaimana yang biasa diwar-warkab oleh suplemen yang lain. Tiada jalan pintas untuk sihat dan secara selamat.

Anda cuba fikirkan ini, jika benar ada suplemen yang dapat membuatkan anda sihat dan selamat dengan pantas, kenapa tidak dari dulu lagi?

Dan adakah kebanjiran suplemen yang ada di pasaran ini BENAR BENAR wujud dapat membantu anda kurus dalam masa singkat TANPA meninggalkan kesan sampingan yang buruk?

Kami tinggalkan anda dengan persoalan ini, dan hubungi kami untuk mendapatkan Set Pengurusan Berat Badan Shaklee anda hari ini.. Hanya di bulan April.

Kami adalah Pengedar Shaklee di Kota Kinabalu, Sandakan, Telupid, Lahad Datu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?