Shaklee Tidak Perlu Simpan Stok!

Nda Perlu Simpan Stok!
.
Selalunya bila kata bisnes MLM ni, salah satu perkara yang ditakutkan mereka yang baru menceburkan diri dengan bisnes ni ialah SIMPAN STOK.
.
Berapa ramai diantara kita yang pernah dilamar kawan untuk join bisnes lepas tu kena paksa beli stok banyak-banyak.
.
Berapa ramai diantara kita yang pernah join bisnes dan simpan stok akhirnya stok expired dalam tangan, stok tidak laku terjual yang akhirnya diri sendiri menanggung rugi.
.
Berapa ramai diantara kita yang pernah membeli stok barang menggunakan duit gaji atau lebih teruk lagi berani membuat pinjaman ribu-riban dan akhirnya menanggung bayaran pinjaman hutang sehingga ke hari ini.
.
Bisnes Shaklee ni sangat best, saya sendiri tidak simpan stok memandangkan branch shaklee yang letaknya cuma 10minit dari rumah.
.
Branch Shaklee pun buka sabtu pertama dan ketiga setiap bulan dari jam10 pagi sehingga jam7 malam.
.
Dalam almari tu adalah botol-botol shaklee kosong yang saya simpan selepas kami makan sepanjang 4 tahun yang lalu, sayang mau buang pula.
Mau buat perhiasan pun cantik kan. kan. kan.
.
Saya suka kumpul menchandise atau barang Shaklee. Kebetulan bulan ni Cooler Bag VIVIX yang cantik dan exclusive tu serta sudu shaklee dijual dengan setiap pembelian 100uv.
.
Maksudnya kalau anda beli vivix bulan ni, insyaAllah anda juga boleh memiliki Cooler Bag Vivix ini. Bestkan.
.
Anda boleh bawa kesana kemari vivix kalau anda buat kerja luar di kawasan jauh ataupun untuk dibawa balik ke kampung.
.
Jauh pula meleret. 😜😜😜
.
Berbalik dengan cerita TIDAK PERLU SIMPAN STOK ini, kalau anda berada di bawah payung kumpulan saya, anda akan dapat Shaklee anda keesokan harinya jika anda bayar sebelum jam6 petang dan saya sempat ke branch Shaklee Kota Kinabalu.
.
Saya akan hantar terus kepada customer saya malam itu juga jika berada di sekitar Kota Kinabalu, atau saya akan poskan menggunakan bas jika anda berada di Sandakan dan Tawau.
.
Untuk rakan di pejabat, saya akan berikan shaklee keesokan harinya. Itu antara kelebihan berada di dalam grup saya.
.
Anda tidak akan menyesal jika membeli dengan saya. Pantas dan Efektif!
.
Jadi berminat untuk mendapatkan shaklee ini? Watsapp apa saja produk yang anda ingin beli, dan jangan lupa duitnya sekali. 😘😘😘.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?