Siapa Yang Sebenarnya Perlu Minum Vivix?

Hari ni hari terakhir promosi vivix shaklee
✔ Beli 6 PERCUMA 1 Botol
✔ Beli 2 Botol DISKAUN 5%
✔ PERCUMA Pos Penghantaran RM10 / 20
✔ PERCUMA Keahlian Shaklee RM69
✔ TUNAI BONUS RM35 - 250
✔ KONSULTANSI berterusan.

Saya adalah pengedar Shaklee anda di Kota Kinabalu dan Sandakan, Sabah.

Hubungi saya HARI INI 0128693236.




Baiklah siapa yang sebenarnya perlu minum vivix ni?

Saya adalah pengguna tegar vivix ni sejak menjalani pembedahan slip disc genap setahun yang lalu. Saya minum untuk membaiki luka pembedahan dengan cepat dan selamat.

Ada juga customer shaklee yang minum vivix ni untuk menyembuhkan dengan cepat luka selepas pembedahan bersalin caeser ataupun bersalin normal.

Ada customer shaklee yang minum vivix ni untuk kesihatan menyeluruh dan kesihatan dalaman kerana bahan kandungan vivix ni memperbaiki sel, itu yang utama.

Ada juga customer shaklee yang minum vivix ni sebagai ikhtiar untuk hamil.

Ada juga customer shaklee yang minum vivix ni untuk ibu bapa yang semakin tua, seperti mak dan bapa saya minum vivix ni sebagai ikhtiar sihat yang berkualiti. Lagi pula bapa yang menjadi nelayan selepas berpencen ni memerlukan tenaga yang kuat.

Ada juga customer shaklee yang minum vivix ni kerana persekitaran kerjanya yang terdedah dengan persekitaran tidak sihat dan berisiko dengan radikal bebas yang menyumbang kepada penyakit.

Jadi kepada anda yang mempunyai persamaan dengan customer shaklee ini seperti di atas, anda perlu kepada vivix ni.

Saya adalah pengedar shaklee di kota kinabalu dan pengedar shaklee di sandakan.

Jom Sehat!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?