Vitalea For Children

Vitalea For Children adalah vitamin Shaklee yang dikhususkan untuk anak-anak. 4 keistimewaan Shaklee yang terdapat dalam Vitalea For Children ini berbanding vitamin untuk anak-anak yang ada di pasaran adalah seperti berikut:-
 
  1. Vitalea For Children diformulasi dengan 18 vitamin dan mineral yang komprehensif.
  2. Setiap hidangan menyediakan 100% nilai harian kesemua 8 vitamin B, Vitamin C, D dan E.
  3. Tanpa bahan pengawet, pemanis dan perisa tiruan, menggunakan pemanis semulajadi xylitol.
  4. Bebas gluten dan berperisa anggur.
Anak-anak memerlukan Vitalea For Children kerana pemakanan yang tidak terkawal dengan makanan yang tidak mempunyai lengkap nutrisi. 

Anak-anak masa kini cenderung dengan makanan yang manis, termasuklah makanan segera yang boleh didapati dengan mudah hanya dengan membuat panggilan telefon.

Kerana itu saya amat sarankan ibu bapa agar memberikan Vitalea For Children dari Shaklee ini kepada anak-anak untuk menampung keperluan nutrisi anak-anak yang membesar.

Lanjutan daripada promosi Shaklee bulan November, bulan Disember ini, Shaklee menyambung promosi Vitalea For Children ini kepada ibu bapa yang peka dengan kesihatan dan tumbesaran anak-anak.

Saya adalah pengedar Shaklee yang aktif di Kota Kinabalu dan Sandakan. Turut menyediakan penghantaran untuk seluruh negeri Sabah , Sarawak, Wilayah Persekutuan Labuan dan Seluruh Malaysia.

Promosi Beli 3 PERCUMA 1 Vitalea For Children ini sah sehingga penghujung Disember ini.

Sertai Shaklee sekarang untuk mendapatkan harga yang lebih istimewa HANYA jika anda mendaftar sebagai Ahli Shaklee

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya di talian 012-869 3236 (watsapp) ataupun 014-333 2572 (SMS). Saya sedia melayani pertanyaan anda berhubung Promosi Vitalea For Children ini ataupun produk Shaklee lain.

Selamat Bercuti!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?