6 Sebab Memilih Omegaguard Shaklee

Assalammualaikum wbt dan Salam Sejahtera,

Ramai sudah mengetahui tentang Omegaguard Shaklee ini. Ramai juga telah menggunakan Omegaguard Shaklee dan setia menggunakannya sehingga ke hari ini. Pun begitu, saya percaya ramai juga yang belum mencuba Omegaguard Shaklee ini.

Saya adalah Pengedar Shaklee di Sabah ini. Bulan ini Shaklee mengadakan promosi hebat untuk para pembeli Omegaguard Shaklee. Jika anda berada di negeri Sabah, dan ingin mendapatkan produk Omegaguard Shaklee ini, anda boleh sahaja hubungi saya di talian 012-8693236 ataupun 014-3332572.

Pengedar Omegaguard Shaklee di Sabah

Berbalik kepada topik hari ini, tahukah tuan-puan terdapat 6 sebab memilih Omegaguard Shaklee ini. Pilihan ini adalah berdasarkan kualiti yang ada pada Omegaguard Shaklee ini.

6 Sebab Memilih Omegaguard Shaklee.

6 Sebab Memilih Omegaguard Shaklee

Pertama : Penyulingan 3 Peringkat.

Omegaguard Shaklee melalui penyulingan tiga (3) peringkat untuk menyingkirkan logam berat dan bahan cemar dalam minyak ikan.

Kedua : Kualiti Terjamin

Omegaguard Shaklee ini adalah minyak ikan bergred farmaseutikal. Ini bermakna kualitinya terjamin.

Ketiga : Kandungan EPA dan DHA yang tinggi dalam 1 sajian.

Omegaguard Shaklee ini mengandungi EPA dan DHA yang tinggi dalam 1 sajian. Anda boleh membuat perbandingan minyak ikan Omegaguard Shaklee ini dengan minyak ikan yang ada di pasaran. Anda boleh baca dengan teliti kandungan EPA dan DHA setiap minyak ikan yang dijual di pasaran dan farmasi. Kemudian anda bandingkan dengan kandungan EPA dan DHA yang terdapat dalam Omegaguard Shaklee.

6 Sebab Memilih Omegaguard Shaklee.

Setakat ini bagaimana dengan tiga sebab memilih Omegaguar Shaklee ini. Jom kita teruskan dengan membaca sehingga habis, 3 lagi sebab memilih Omegaguard Shaklee ini.

Keempat : Mengandungi 7 Spektrum Lengkap Asid Lemak Omega-3 Tulen.

Ini antara sebab yang kadang-kadang tidak dipedulikan oleh kita. Produk Omega 3 yang baik perlulah lengkap. Omegaguard Shaklee ini mengandungi 7 Spektrum Lengkap Asid Lemak Omega 3 yang tulen. Omegaguard Shaklee ini adalah yang terbaik di pasaran. Omegaguard Shaklee mengandungi tujuh (7) spektrum lengkap asid lemak omega 3 tulen iaitu EPA, DHA, ALA, DPA, Omega-6, Omega-9, dan Omega-11.

Kelima : Bau dan Kesan Hanyir Minimum.

Omegaguard Shaklee ini meninggalkan bau dan kesan hanyir yang minimum kepada yang mengambilnya. Maknanya ia sangat sesuai kepada semua lapisan umur. Darilah kanak-kanak sehinggalah kepada orang dewasa. 

Keenam : Diiktiraf  Friend of The Sea.


Apakah itu Friend of The Sea? Friend of The Sea memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tanpa menjejaskan alam sekitar.

Definisi Friend of The Sea

Itulah 6 sebab memilih Omegaguard Shaklee ini. Jika anda ingin mendapatkan Omegaguard Shaklee ini, sila hubungi saya pada bulan ini juga untuk merebut tawaran istimewa daripada Shaklee. Terus mendaftar sebagai ahli Shaklee untuk mendapatkan tawaran istimewa ini.

Irman Rahaban
Pengedar Shaklee Sabah
Pengedar Shaklee Sandakan
Pengedar Shaklee Tawau
Pengedar Shaklee Kota Kinabalu
Pengedar Shaklee Telupid
Pengedar Shaklee Kinabatangan
Pengedar Shaklee Beluran
012 8693236 / 014 3332572

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

6 Pantang Larang Ketika Mengambil Vitamin / Suplemen - Pengedar Shaklee Sabah

Apa dia Water Retention

Merkuri Termometer Pecah! Apa Perlu Anda Buat?